• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saab išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau ištikimiausiems kompanijos gerbėjams tai nelabai svarbu. Vieni su savo Saab'ais važinės iki gyvenimo pabaigos, kiti stengsis restauruoti senuosius Saab modelius. Tačiau yra ir trečias švediškų automobilių gerbėjų tipas. Jie mėgsta gaminti hibridus. 
Puikus pavyzdys yra štai šis Saab 92. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo lygiai taip pat kaip ir kiti Saab 92, tačiau norint pamatyti skirtumus, reikėtų atidaryti automobilio kapotą. Standartinį, 28 arklio galias išvystantį variklį pakeitė pakankama modernus 3 litrų, šešių cilindrų benzininis motoras, kuris išvysto 300 arklio galių.

Saab išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau ištikimiausiems kompanijos gerbėjams tai nelabai svarbu. Vieni su savo Saab'ais važinės iki gyvenimo pabaigos, kiti stengsis restauruoti senuosius Saab modelius. Tačiau yra ir trečias švediškų automobilių gerbėjų tipas. Jie mėgsta gaminti hibridus. 
Puikus pavyzdys yra štai šis Saab 92. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo lygiai taip pat kaip ir kiti Saab 92, tačiau norint pamatyti skirtumus, reikėtų atidaryti automobilio kapotą. Standartinį, 28 arklio galias išvystantį variklį pakeitė pakankama modernus 3 litrų, šešių cilindrų benzininis motoras, kuris išvysto 300 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

saab-92-v6-griffin-02-980x651


Šis nuostabus projektas priklauso Joakimui Torjessonui iš Švedijos. Ilgametis hot rod'ų gerbėjas prieš porą metų nusprendė sukurti ką nors originalaus. Taip po ranka netyčia pasitaikė du Saab'ai. Pirmasis buvo pagamintas 1959 metais, o kitas - 1999. Tiek vienas, tiek kitas automobilis netiko įprastoms kelionėms bendro naudojimo keliuose, tačiau išmesti juos į metalo laužą nesinorėjo.
Galvodamas ką daryti su dviem švediškais automobiliais, Joakimas nusprendė išsaugoti Saab 92 kėbulą, išmesti silpną variklį ir jį pakeisti Saab 9-5 agregatais. Variklis, pavarų dėžė, važiuoklė ir net šildomos sėdynės atkeliavo iš 1999 metais pagaminto donoro.
Nors po kapotu slypintis motoras yra labai galingas, tačiau Joakimo teigimu, mažasis Saab 92 nėra sportinis automobilis.

REKLAMA

saab-92-v6-griffin-13-980x650


„Automobilį naudoju kasdieninėms reikmėms, todėl konstruodamas šį projektą pasirinkau ne sportiškumą, o komfortą“, - pasakoja Joakimas.
Galbūt daugelis norėtų automatinę pavarų dėžę iškeisti į mechaninę, tačiau ar mes visi turime teisę aiškinti kaip turi atrodyti Joakimo automobilis? Tai jo pasirinkimas.
Vis dėlto, projektas vertas dešimties balų!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų