REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Įspūdingais parametrais pasižyminti „Rimac Nevera“ dar kartą sugebėjo patekti į pasaulio rekordų knygą. Skirtumas tik tas, jog dabar „Rimac“ pagerino net 23 rekordus, kuriuos pranokti bus be galo sunku.


Įspūdingais parametrais pasižyminti „Rimac Nevera“ dar kartą sugebėjo patekti į pasaulio rekordų knygą. Skirtumas tik tas, jog dabar „Rimac“ pagerino net 23 rekordus, kuriuos pranokti bus be galo sunku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Rimac“ bendrovės teigimu, vienas svarbiausių tokio tipo automobilio parametrų, kaip greitai jis sugeba įvykdyti 0-400-0 km/val. užduotį. Tai
pagreičio, aerodinamikos, maksimalaus greičio ir stabdymo galios testas, kurį ne visada išlaiko net ir gerai žinomų gamintojų modeliai. Vis dėlto, elektrinė „Nevera“ tai sugebėjo padaryti vos per 29,93 sekundės.

REKLAMA

Anksčiau šis rekordas priklausė kitam europietiškam hiperautomobiliui – „Koenigsegg Regera“. Tuomet šis švediškas galiūnas 0-400-0 km/val. užduotį įveikė taip pat per įspūdingą rodiklį – 31,49 sek.


Rimac Nevera
Rimac Nevera

Iki šiol daugelis gamintojų nuolatos siekė pagerinti tik vieną rekordą – maksimalaus greičio. Tokiu būdu jie nori įrodyti, jog „Bugatti“ inžinierių triūsas kuriant greičiausią serijinį automobilį pasaulyje atrodytų ne taip įspūdingai. Vis dėlto, visos jų pastangos nuėjo veltui, nes niekas iki šiol oficialiai nesugebėjo pagerinti, 489 km/val. siekiančio „Bugatti Chiron Supersport 300+“ maksimalaus greičio.

REKLAMA
REKLAMA

„Rimac Nevera“ maksimalus greitis yra akivaizdžiai mažesnis už „Bugatti Chiron Supersport 300+“, tačiau elektrinis superautomobilis prancūzišką analogą pranoksta kitose srityse.


Visi 23 rekordai buvo užfiksuoti Vokietijoje esančiame bandymų poligone. Siekiant užtikrinti, jog visi rekordai būtų tikslūs, „Rimac“ į pagalbą pasitelkė nepriklausomus ekspertus iš „Dewesoft“ ir „RaceLogic“, kurie gamina tiksliausius, automobiliams skirtus telemetrijos įrenginius.


„Rimac“ gali tik pasidžiaugti, jog abiejų bendrovių telemetrijos įrenginiai pademonstravo praktiškai tokius pačius rezultatus. Iki 100 km/val. „Rimac“ įsibėgėja per 1,82 sekundės. Gerokai daugiau energijos reikalaujantį 0 - 300 km/val. testą automobilis įveikė per 9,23 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


https://www.youtube.com/watch?v=cSp2CN-XQX8&t=2s


Atliekant automobilio bandymus Vokietijoje esančiame poligone, kaip ir minėjome anksčiau, „Rimac“ pagerino 23 pasaulio rekordus. 22 iš jų yra greičio rekordai, o štai vienas ir paskutinis yra susijęs su stabdžių sistema.


Bandymų metu paaiškėjo, jog „Rimac Nevera“ stabdymo kelias nuo 100 iki 0 km/val. siekia vos 29,12 m, o tai yra geriausias rodiklis visame pasaulyje.


Akceleracijos rezultatai:


0 -100 km/val.1.82 s
0-200 km/val.4.42 s
0-300 km/val.9.23 s
0-400 km/val.21.32 s
100-200 km/val.2.59 s
200-300 km/val.4.81 s
200-250 km/val.2.00 s
100-0 km/val.29.12 m
0-100-0 km/val.4.03 s
0-200-0 km/val.8.85 s
0-300-0 km/val.15.68 s
0-400-0 km/val.29.94 s


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų