REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Internete pasklido verianti širdį paskutinė nuotrauka, kurioje 19-metis sūnus ir tėtis šypsosi likus vos kelioms akimirkoms iki įlipant į povandeninę kapsulę „Titan“, kurioje jiedu mirė.

Internete pasklido verianti širdį paskutinė nuotrauka, kurioje 19-metis sūnus ir tėtis šypsosi likus vos kelioms akimirkoms iki įlipant į povandeninę kapsulę „Titan“, kurioje jiedu mirė.

REKLAMA

58 metų Shahzadas Dawoodas ir jo 19 metų sūnus Sulemanas šypsosi susikibę rankomis prieš lipant į povandeninę kapsulę, kuri turėjo nusileisti su jais prie „Titaniko“ nuolaužų, tačiau katastrofiška nelaimė pražudė visus povandeninio laivo keleivius. 

Kiti ekspedicijos keleiviai buvo 61 metų „OceanGate“ vadovas Stocktonas Rushas, 77 metų „Titaniko“ ekspertas prancūzas Paulas Henry Nargeoletas ir 58 metų britas nuotykių ieškotojas milijardierius Hamishas Hardingas. Visi jie susimokėjo už kelionę po ketvirtį milijono dolerių, rašo mirror.co.uk

Lemtinga ekspedicija povandeniniu laivu

Shahzado žmona Christina atskleidė, kad paskutines akimirkas prieš įlipdami į pasmerktą kapsulę tėtis ir sūnus praleido klausydamiesi mėgstamos muzikos visiškoje tamsoje, tausodami energiją. 

REKLAMA
REKLAMA

Christina Dawood su 17-mete dukra Alina buvo povandeninės kapsulės „motininiame“ laive „Polar Prince“, kad pro iliuminatorių pamojuotų vyrui ir sūnui, besileidžiantiems į Tėvo dienos proga jiems padovanotą nuotykį. 

REKLAMA

Prieš tris mėnesius „OceanGate“ vadovas Stocktonas Rushas su žmona Wendy buvo atskridęs iš JAV į Londoną susitikti su S. Dawoodo šeima ir patikino juos, kad povandeninė kapsulė yra saugi. 

Tai įvyko po to, kai šeima suabejojo povandeninės kapsulės saugumu. S. Rushas paneigė jų abejones ir teigė, kad patekti į Atlanto vandenyno gelmes yra „saugiau nei pereiti gatvę“. 

„Mes tiesiog neturėjome jokio supratimo apie inžinerinę šios ekspedicijos pusę“, – sakė Christine Dawood dienraščiui „New York Times“. 

Po 12 savaičių britų šeima išsiruošė į lemtingą kelionę. Birželio 14 d. jie nuskrido į Torontą, tačiau jų skrydis į Sent Džoną buvo atšauktas, todėl jiems teko laukti dar vieną dieną. 

REKLAMA
REKLAMA

Kitą dieną skrydis buvo dar kartą atidėtas, o šeima baiminosi, kad gali nespėti į numatytą povandeninę kelionę. 

„Buvome labai susirūpinę... o jei jie atšauks dar vieną skrydį? Dabar, aišku, labai norėčiau, kad taip ir būtų įvykę“, – sakė C. Dawood. 

Birželio 15 d. naktį šeima atvyko į motininį laivą Niufaundlendo uoste, Sent Džono valstijoje, ir nuplaukė į panirimo vietą. 

C. Dawood pasakojo, kad 7 ir 19 val. vyko instruktažai keleiviams, taip pat pokalbiai ir diskusijos apie „Titaniko“ nuolaužas. 

Dėl žemos vandens temperatūros jiems buvo liepta apsirengti šiltesniais rūbais. Be to, dieną prieš panirimą keleiviams buvo liepta laikytis dietos, nes kapsulėje už užuolaidos buvo tik nedidelis bio tualetas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau praėjus valandai ir keturiasdešimt penkioms minutėms po panirimo, 9.45 val., povandeninė kapsulė prarado ryšį su motininiu laivu. 

Kapsulė dingo 3657 metrų gylyje 700 km į pietus nuo Sent Džono. Buvo pradėta skubi paieškos operacija, siekiant surasti dingusius keleivius, nes po keturių dienų laive turėjo baigtis deguonis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų