REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencija tarp taksi vairuotojų ir pavežėjų dar labiau aštrės ne tik sostinėje, bet ir Klaipėdoje. Čia pavežėjų paslaugų veiklą nusprendė plėsti didžiausia Lietuvoje taksi ir pavežėjų vairuotojų platforma „eTaksi“.

Konkurencija tarp taksi vairuotojų ir pavežėjų dar labiau aštrės ne tik sostinėje, bet ir Klaipėdoje. Čia pavežėjų paslaugų veiklą nusprendė plėsti didžiausia Lietuvoje taksi ir pavežėjų vairuotojų platforma „eTaksi“.

REKLAMA

Šiemet galutinai teisiškai reglamentavus pavežėjų veiklą papildomai galės užsidirbti ir reikalavimus atitinkantys Klaipėdos vairuotojai, kuriems nuo vienos kelionės atiteks per 80 proc. keleivio sumokėtos sumos.

„Įtvirtinę pavežėjų paslaugą Vilniuje ir Kaune, ją įvedame ir Klaipėdoje. Tai puiki galimybė norintiems papildomai užsidirbti vairuotojams, o uostamiesčio gyventojams – dar viena alternatyva patogiai ir saugiai pasiekti kelionės tikslą. Taip pat dėl šio žingsnio daugiau pajamų iš mokesčių į biudžetą turėtų sulaukti ir Klaipėdos savivaldybė“, – sako didžiausio Lietuvoje taksi ir pavežėjų vairuotojų tinklo „eTaksi“ vadovas Andrius Norkaitis.

Pavežėjus vartotojai jau gali išsikviesti per „eTaksi“ programėlę, pasirinkdami pavežėjus vienijančią „eDrivers Pop Klaipėda“ grupę. Bazinis šios grupės tarifas Klaipėdoje bus 0,29 Eur/km, taip pat bus taikomas vienkartinis 0,49 Eur įsėdimo mokestis ir 0,10 Eur už kelionės minutę. Esant didelei paklausai ar per šventes, gali būti taikomi specialūs tarifai.

REKLAMA
REKLAMA

Taksi vairuotojas ir pavežėjas – ne tas pats

Anot A. Norkaičio, didelė dalis žmonių vis dar nežino, kas yra pavežėjai. „Tai ne taksi, o nuosavais automobiliais keleivius už atlygį vežantys vairuotojai. Kelionės kainą apskaičiuoja ne taksometras, o GPS pagrindu veikianti speciali programa. Preliminari kelionės kaina keleiviui rodoma dar prieš kelionę, todėl išvengiama nesusipratimų dėl kainos. Pavežėjams nėra jokio darbo grafiko, minimalių valandų, jų automobilių nereikia žymėti išskirtinai. Be to, pavežėjais gali dirbti ir patys taksi vairuotojai – tam nėra jokių kliūčių.“

REKLAMA

Bendrovės atstovas teigia, kad pavežėjų verslo modelis leidžia užtikrinti efektyvesnį paslaugos teikimą, nes užpildo užsakymų paklausą piko metu, o šiems vairuotojams atitenka per 80 proc. keleivio sumokėtos sumos.

„eTaksi“ vadovo nuomone, pavežėjai nėra konkurentai taksi vairuotojams ir šis plėtros etapas Klaipėdoje orientuotas į norinčius papildomai užsidirbti žmones, kurie savo automobiliu galės vežioti žmones: „Tai ypač aktualu, kai iškvietimų skaičius stipriai išauga, pavyzdžiui, savaitgalio naktimis, per šventes, didelių renginių metu. Kai užsakymų yra daugiau nei taksi vairuotojų, klientams automobilių gali tekti laukti ilgiau, o būtent pavežėjai padeda užpildyti aukštą užsakymų paklausą. Pavežėjams tai taip pat motyvacija, nes kuo didesnė paklausa, tuo didesnis ir uždarbis.“

REKLAMA
REKLAMA

Reikalavimai: nuo automobilio amžiaus iki vairavimo patirties

Kaip teigia A. Norkaitis, norintys teikti pavėžėjimo paslaugas Klaipėdoje vairuotojai, privalo atitikti reikalavimus, kurie užtikrina gerą kelionės patirtį „Mums labai svarbus keleivių saugumas ir kelionės kokybė, todėl pavežėjų automobiliai Klaipėdoje privalo būti iki 16 metų amžiaus, taip pat griežtai atsižvelgiama į vairavimo istoriją – pavežėjais „eTaksi“ platformoje gali būti neturintys grubių KET pažeidimų ir nebausti asmenys, kurių vairavimo patirtis siekia bent dvejus metus.“

Už paslaugas keleiviai gali atsiskaityti grynaisiais arba kortele, jei vairuotojas naudoja kortelių aptarnavimo terminalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų