REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilnietė Marija (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut.past.) kreipiasi į visas mamas su perspėjimu itin atidžiai rinktis maisto produktus parduotuvėse.

Vilnietė Marija (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut.past.) kreipiasi į visas mamas su perspėjimu itin atidžiai rinktis maisto produktus parduotuvėse.

REKLAMA

Ji pati prieš kelias dienas parduotuvėje „IKI“ vaikui nupirko tyrelę, tačiau netrukus pastebėjo, kad nurodyta pagaminimo data – 2021 metai, o galioja ji iki 2022 metų lapkričio 23 dienos.

Įspėja mamas 

Dabar ji atvirai džiaugiasi, kad nespėjo duoti tyrelės savo vaikui, mat jis tikrai galėjo apsinuodyti: „Mamytės, neapsigaukite. Gerai, kad dar nesuvalgė vaikas tyrelės. Būtina visada tikrinti galiojimą.“

Vėliau moteris paaiškino, kad po šio įvykio kreipėsi į parduotuvę, kurioje, net nepaprašius čekio, buvo duota nauja tyrelė dovanų: „Viskas gerai, jau pakeitė, net čeko nepaprašė, kitą tyrelę gavau dovanų.

Parduotuvėje visos tyrelės geros, gal tik kelios buvo su pasibaigusiu galiojimu, todėl visada reikia atidžiai stebėti pirkinius“, – sako vilnietė.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiprašė pirkėjos

Savo ruožtu „Iki Lietuva“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė atsiprašo pirkėjos už tokią situaciją ir sako, kad tokių prekių lentynoje tikrai negali būti. „Mūsų parduotuvės personalas padarė apmaudžią žmogiškąją klaidą. Dar kartą perkalbėsime su šios parduotuvės darbuotojais, priminsime galiojimų terminų kontrolės esminius principus.

REKLAMA

Jeigu pasitaiko tokia prekė, visada reikia ją grąžinti į parduotuvę. Grąžinami arba pinigai, arba pakeičiama pati prekė.

Šiuo metu svarstomas įstatymo pakeitimas, kuomet produktus su žymėjimu „Geriausia iki“ būtų galima su tam tikromis nuolaidomis parduoti jau po pažymėtos datos. Mat žymėjimu „Geriausia iki“ turintys produktais dar kurį laiką yra tinkami vartoti ir praėjus terminui.

Pagal dabartinį reguliavimą juos galima aukoti, tačiau negalima parduoti. Bet kokiu atveju šiuo metu tokios datos produkto neturėjo būti lentynoje. Todėl dar kartą labai atsiprašome klientės“, komentuoja V.Budrienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų