REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiaulietis Arvydas, įsigijęs parduotuvėje „Lidl“ kiaulienos šašlykų liko pasipiktinęs pirkiniu. Kaip jis pats sako, nusipirko ne kiaulienos, o kuilienosSavo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sako, kad produktų kokybei visada skiriamas didelis dėmesys ir ragina kreiptis, pastebėjus nekokybišką prekę.

Šiaulietis Arvydas, įsigijęs parduotuvėje „Lidl“ kiaulienos šašlykų liko pasipiktinęs pirkiniu. Kaip jis pats sako, nusipirko ne kiaulienos, o kuilienosSavo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sako, kad produktų kokybei visada skiriamas didelis dėmesys ir ragina kreiptis, pastebėjus nekokybišką prekę.

REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt jis pasakojo, kad vos atidaręs šašlykų kibirėlį jis pajuto siaubingą tvaiką.

Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sako, kad produktų kokybei visada skiriamas itin didelis dėmesys, o dėl netinkamos kokybės visada galima kreiptis klientų aptarnavimo telefonu. 

„Man žmona net neleido tų šašlykų pirkti, nes ji parduotuvėje pirktų visai nevalgo. Bet aš surizikavau ir tikrai pasigailėjau. Viskas iškeliavo tiesiai į šiukšlinę“, – pasakoja vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Jautėsi šlapimo kvapas

Jis neslepia, kad negana to, kad mėsa siaubingai smirdėjo, jam kilo dar vienas klausimas – kur savaitgalį tą mėsą nešti, kad būtų grąžinti pinigai?

REKLAMA

„O iš tikrųjų, nėra kur kreiptis savaitgalį. Kur dėti smirdančią mėsą? Kam skambinti?

Parduotuvėse šluoja tokius pasiūlymus su žemesne kaina, o gali būti kad tai ir yra sistema tokiu būdu atsikratyti Lietuvoje draudžiamos prekiauti mėsos – kuilienos

Ne visi supranta, kaip atskirti ar mėsa nėra kuiliena. Uoslę turiu gerą, tai pajaučiu labai greit.

Iš pradžių kepant pradeda jaustis šlapimo kvapas. Kuo labiau paskrunda, tuo kvapas stiprėja. Karšti iškepti taip pat smirda. Atvėsę jau nebelabai užsiuodžia“, – kalbėjo pirkiniu nusivylęs vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Pateikė komentarą 

Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sako, kad produktų kokybei visada skiriamas itin didelis dėmesys

„Visa marinuota šviežios mėsos produkcija yra gaminama išorinių tiekėjų, kurie visada tiekia produktą pagal iš anksto su prekybos tinklu suderintas kokybės specifikacijas.

Apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos bei tokiais atvejais visada kviečiame grąžinti prekę į parduotuvę, nepriklausomai nuo savaitės dienos, taip pat ir savaitgaliais, kartu su pirkimo kvitu, kur pirkėjui bus grąžinti pinigai, o produkcija perduota tyrimui.

Pirkėjas tokiais atvejai gali susisiekti ir su klientų aptarnavimo linija nemokamu telefonu 8 800 10011, kuri veikia darbo dienomis nuo 8 iki 18 val., o ne darbo metu, paskambinus šiuo numeriu, taip pat bus suteikta automatinė informacija, kaip tokiais atvejis reikėtų elgtis.

Pirkėjas taip pat turi galimybę užpildyti formą ir internetu: Kontaktinė forma (lidl.lt).“

 

O kam savo draugus valgyti? Kiaulė mažai skirias nuo žmogaus.
maža kas galėjo ant tos mėsos primižti , o šiaip tai naturalu , kitiems patinka
Gal tegul priima tai kaip gyvūno pomirtinį kerštą, už atimta jo gyvybę?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų