REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aukšta klientų aptarnavimo kultūra ir profesionalumas yra tiesiogiai susiję su sėkmingais pardavimais, rodo ilgametė tarptautinio kelionių organizatoriaus TEZ TOUR Lietuvoje patirtis. Orientuodamasi būtent į tai, TEZ TOUR po metų pradžioje įgyvendintų struktūrinių pasikeitimų įmonės viduje sau ir savo partneriams iškėlė naujus uždavinius, sugriežtino kokybės standartus. Pasak bendrovės atstovų, tuo siekiama užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, o kelionių agentus skatinti tobulėti.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų verslas – specifinis. Organizuojame ir parduodame keliones, neturėdami tiesioginio kontakto su galutiniu vartotoju, o atsakomybę besąlygiškai prisiimame mes. Veikdami per tarpininkus ne visada galime užtikrinti kokybišką procesą, todėl nuolat organizuojame mokymus kelionių agentams. Mūsų specialistai sudaro konkrečias programas, skatindami ir padėdami tobulėti produkto pateikimo, su turizmo sektoriumi susijusių teisės aktų išmanymo, pardavimų skatinimo bei daugelyje kitų sričių“, – sakė TEZ TOUR Lietuvoje Pardavimų departamento vadovas Evaldas Malakauskas.

REKLAMA

Per 2012 m. kelionių organizatorius surengė 32 specializuotus mokymus (tarp jų ir vykusių online), kuriuose bendras dalyvių skaičius siekė beveik 2500 agentų iš įvairių šalies vietų. Per pastaruosius metus partneriams organizuota 12 pažintinių kelionių į populiariausias atostogų šalis: Turkiją, Egiptą, Ispaniją, kurių metu agentai turėjo galimybę tiesiogiai pamatyti, pajusti klientams siūlomus viešbučius, ekskursijas, pramogas ir kitas paslaugas. Juose dalyvavo per 200 agentų.

REKLAMA
REKLAMA

„Natūralu, kad investuodami į agentūrų darbo kokybę, tikimės ir grįžtamojo ryšio bei atitinkamų pasiekimų. Tad pasibaigus vasaros sezono pardavimams vertiname agentūrų pasiektus rezultatus ir pirmą kartą įmonės istorijoje įgyvendiname tokią solidžią motyvavimo kampaniją“, – teigė E. Malakauskas.

Nuo praėjusių metų žiemos sezono įsigaliojusi naujovė – kiekvienai kelionių agentūrai pagal jos užimamą dalį bendruose TEZ TOUR pardavimuose buvo nustatyti individualūs pardavimų planai vasaros/žiemos sezonams, kuriuos agentūros turėjo įgyvendinti. Agentūra, stebėdama ir sistemingai vykdydama jai suformuotą individualų planą, kiekvieno sezono pabaigoje turi galimybę uždirbti net iki 2 proc. papildomo komisinio atlygio nuo sezono apyvartos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dar net nepradėjus nuosavo verslo, kaip eiliniai turistai nuolat rinkdavomės TEZ TOUR organizuojamas keliones dėl paprastos priežasties – nenuviliantis partneris. Įsteigę savo kelionių agentūrą, prioritetą taip pat teikėme šiam kelionių organizatoriui. Jų pasiūlytą motyvavimo sistemą sutikome palankiai, įžvelgę galimybę papildomoms įmonės pajamoms“, – kalbėjo kelionių agentūros „Progressus Group“ Turizmo skyriaus vadovė Gintarė Valaitytė.

Beveik 200 tūkst. litų sumą už pasiektus geriausius 2012 m. vasaros sezono rodiklius pasidalino 26 kelionių agentūros. Keltų tikslų neįgyvendinusioms agentūroms pritaikytos atitinkamos sankcijos: 19-ai agentūrų komisinis atlygis sumažintas 1 procentiniu punktu, o 18-ai agentūrų, neįvykdžiusių nustatytų pardavimo planų, buvo pritaikytos griežčiausios priemonės – su jomis dėl neproduktyvaus bendradarbiavimo sutartys nutrauktos.

„Individualių planų vykdymo procentinis rodiklis ir ateityje bus vienas esminių kriterijų, pagal kurį TEZ TOUR vertins savo partnerių darbą, o atsižvelgdamas į jų rezultatus koreguos bazinį komisinį atlygį. Mūsų siekis – sudaryti sąlygas papildomai užsidirbti toms kelionių agentūroms, kurios nori tobulėti ir vystyti savo verslą kartu su mumis“, – kalbėjo TEZ TOUR Lietuvoje Pardavimų departamento vadovas E. Malakauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų