• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
30
Nissan Safari Rally Z Tribute (nuotr. gamintojo)

„Nissan“ partnerė ir „SEMA“ automobilių parodos dalyvė „Tommy Pike Customs“ nusižiūrėjo naujausią „Nissan Z Nismo“ automobilį, kuriam suteikė keletą naudingų patobulinimų, su kuriais anksčiau prie kelio prigludęs kupė dabar galės į mėgėjišką bekelę.

30

„Nissan“ partnerė ir „SEMA“ automobilių parodos dalyvė „Tommy Pike Customs“ nusižiūrėjo naujausią „Nissan Z Nismo“ automobilį, kuriam suteikė keletą naudingų patobulinimų, su kuriais anksčiau prie kelio prigludęs kupė dabar galės į mėgėjišką bekelę.

REKLAMA

Iš tiesų, „Nissan Z Nismo“ buvo pasirinktas neatsitikinai. „Tommy Pike Customs“ ir „Nissan“ nusprendė tinkamai paminėti 1971 m. įvykusio Rytų Afrikos „Safari“ ralio nugalėtojo pasiekimą. Tuomet lenktynėms paruoštas „Datsun 240Z“ išsileido į daugiau nei 6000 kilometrų žygį. Automobilių gamintojos užnugarį turėję „Datsun 240Z“ ekipažai ne tik sėkmingai baigė ralį, bet du iš jų iškovojo pirmąją ir antrąją vietas.

Kadangi tai nėra eilinis ir lengvai užmirštas pasiekimas, „Nissan“ kreipėsi į „Tommy Pike Customs“ dirbtuves, kuriose anksčiau gimė ir kiti, neeiliniai „Nissan“ projektai. Pradedant „Nissan Leaf“ elektrinę pavarą turinčiu „Nissan Sunny“ pikapu ir baigiant neeiliniais aksesuarais papuoštu „Nissan Ariya“ elektromobiliu.

REKLAMA
REKLAMA

Patobulinto automobilio širdį nuo galimų apgadinimų bekelėje saugo papildoma variklio apsauga, o gausybė papildomų LED žibintų priekinėje dalyje užtikrins bent jau patenkinamą matomumą važiuojant tamsoje ar bandant prasibrauti pro dulkių kamuolį.

REKLAMA

Galinius automobilio ratus sukantis V6 variklis sulaukė „AMS Performance“ meistrų dėmesio. Jeigu standartinėje konfigūracijoje „Nismo“ versija leidžia mėgautis 400 arklio galių galia, modifikuotoje versijoje šis rodiklis išaugo 10%.

„AMS Performance“ teigia, jog daugiausiai dėmesio buvo skirta ne vidiniams variklio komponentams, bet jį juosiantiems. Variklio skyriuje atsirado šalto oro įsiurbimo sistema, našesnis radiatorius, didesnes apkrovas atlaikanti sankaba bei smagratis.

„Tommy Pike Customs“ dirbtuvių auksarankiai taip pat nepamiršo pridėti agresyviau skambančią išmetimo sistemą, bei keletą papildomų „Nismo“ emblemų, kurios būtų galima pabrėžti, jog tai nėra eilinis „Nissan“.

REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai, pasikeitusį automobilio stilių pabrėžia ant skirtingų kėbulo dalių esantys lipdukai. Visgi, „SEMA“ parodos lankytojai turi manyti, jog tai lenktynėms paruoštas galiūnas.

Jeigu žvelgdami į šį „Nissan“ projektą nudžiugote – pasistenkite dabar sutvardyti savo emocijas. Tikėtina, jog „Nissan“ neplanuoja pradėti, net ir ribotos, serijinės gamybos.

Gerokai realesnis variantas – „Nissan“ anapus Atlanto pasiūlys įsigyti keletą ar visus komponentus, panaudotus kuriant šį, bekelei skirtą automobilį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų