REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos geležinkelių operatorės „Deutsche Bahn“ antrinės logistikos bendrovės „DB Schenker“ generalinis direktorius Janekas Saareoksas pareiškė, kad po rugsėjo viduryje įvykusio bandomojo intermodalinio traukinio „Amber Train“ važiavimo, kurio metu iš Estijos Muugos terminalo į Kauno intermodalinį terminalą traukinys atvyko maždaug per parą, reguliarus traukinio maršrutas gali būti atidarytas jau šį rudenį.

Vokietijos geležinkelių operatorės „Deutsche Bahn“ antrinės logistikos bendrovės „DB Schenker“ generalinis direktorius Janekas Saareoksas pareiškė, kad po rugsėjo viduryje įvykusio bandomojo intermodalinio traukinio „Amber Train“ važiavimo, kurio metu iš Estijos Muugos terminalo į Kauno intermodalinį terminalą traukinys atvyko maždaug per parą, reguliarus traukinio maršrutas gali būti atidarytas jau šį rudenį.

REKLAMA

Jungtinį krovinių maršrutą organizuoja „Lietuvos geležinkelių“ grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, Latvijos geležinkeliai ir Estijos bendrovė „Operail“.

Sutartį dėl traukinio „Amber Train“ maršruto atidarymo Baltijos šalių geležinkelių bendrovės pasirašė jau prieš kelerius metus, o rugsėjį vykusiu bandomuoju važiavimu tikslu siekta išsiaiškinti galimas kliūtis. 

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu „Operail“ komunikacijos vadovė Madiken Oja teigė naujienų agentūrai BNS: „Pati kelionė iš tiesų pavyko, tačiau su muitine susijusį procesą būtina efektyvinti HHLA TK terminalo, kuriame kraunamos prekės, teritorijoje. Tikimės, kad problemą pavyks išspręsti bendradarbiaujant su Estijos mokesčių ir muitų valdyba dar spalio pirmoje pusėje“. 

REKLAMA

Pasak M. Ojos, „Operail“ yra projekto varomoji jėga. Bendrovė įsigijo reikiamus vagonus, atlieka proceso valdymą ir bendrauja su klientais. 

„Iš Suomijos ro-ro laivais puspriekabėse ir konteineriuose atgabenamos prekės yra priimamos ir pakraunamos į vagonus HHLA TK terminale Muugoje. Tada „Operail“ savo lokomotyvu, kurį valdo bendrovės darbuotojai, gabena prekes iš Muugos uosto į Latviją“, – pažymėjo bendrovės atstovė.

„Prie Latvijos sienos traukinį priima Latvijos operatorė, o traukinys su lokomotyvu ir jo mašinistais pasiekia Lietuvos sieną. Lietuvos operatorė priima traukinį nuo Lietuvos sienos ir traukinys pasiekia Kauną. Kauno intermodaliniame terminale puspriekabės ir konteineriai perkraunami į 1435 mm pločio vėžei pritaikytus vagonus ir toliau keliaujama Duisburgo maršrutu į Vokietiją“, – pažymėjo M. Oja. 

REKLAMA
REKLAMA

Latvijos, Estijos ir Lietuvos geležinkelių bendrovės 2018-ųjų gegužę Taline pasirašė sutartį dėl „Amber Train“ sukūrimo, taip padėdamos pagrindus intermodaliniam krovinių vežimui, jungiančiam visas tris Baltijos valstybes, tačiau iki šiol traukinys iš esmės nevažinėjo.

„Lietuvos geležinkelių“ antrinei įmonei „LTG Infra“ priklausančiame Kauno intermodaliniame terminale pernai perkrauta daugiau nei 26,2 tūkst. standartizuotų konteinerių (TEU), šiemet pradėti reguliarūs pervežimai į Duisburgą Vokietijoje, terminalus Lenkijoje. Planuojama, kad iki 2030 metų krovinių apimtys terminale turėtų siekti beveik 300 tūkst. TEU.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų