
Pasak technologijos kūrėjų, siekis sumažinti svorį cilindrų galvutėje buvo pasirinktas ne veltui. Čia ypač prasminga mažinti svorį, nes tai leidžia sumažinti transporto priemonės svorio centrą. O tai ne tik padeda vairavimo dinamikai, bet ir leidžia efektyviai sumažinti išmetamo CO2 kiekį.
Mokslininkų teigimu, iš šios medžiagos pagamintas velenas yra ne tik lengvesnis. Jis taip pat skleidžia mažiau vibracijų, sumažina variklio skleidžiamą garsą, nes plastikas pasižymi geromis garso slopinimo savybėmis.
Vis dėlto, didžiausia šios technologijos nauda – kaštai. Kadangi aliuminio liejinių gamybos grandinė yra pakankamai ilga ir brangi, iš plastiko pagamintas velenas kelis kartus sumažina gamybos išlaidas. Be to, naujoji dalis sumažina tiekimo grandinę, nes detalė iš gamintojo tiesiai keliauja į gamyklą, kur ji gali būti montuojama į variklį.
Ir galiausiai. Supaprastintas tiekimas bei pasirinktos medžiagos gamyboje turėtų sumažinti žalą aplinkosaugai.
Šiuo metu, pagal naują metodą sukurtas velenas yra intensyvių bandymų stadijoje, tad vargu ar naujoviškas metodas labai greitai pasieks serijinę gamybą.

