
Variklis nebus vienintelis komponentas, kurį „Mercedes-Benz“ žada pakeisti. Anksčiau su „Renault“ dyzeliniu varikliu atkeliaudavo iš 7 laipsnių, dvigubą sankabą turinti transmisija, pagaminta „Getrag“ įmonės. Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ variklis gaus 8 laipsnių pavarų dėžę, kurios gamyba dabar vyksta Rumunijoje esančioje gamykloje.
Naujasis variklis į A ir B klasės automobilius bus pradėti montuoti dar šių metų pabaigoje, o prekyboje turėtų pasirodys sekančių metų pradžioje. Vėliau tokį patį variklį gaus ir „CLA“ modelis.
Tai jau antrasis bendras projektas iš kurio pasitraukė „Mercedes-Benz“. Anksčiau vokiečių markė nusprendė nutraukti nepelningo ir nereikšmingo „Mercedes Benz“ X klasės pikapo gamybą ir tokiu būdu konvejerio liniją atlaisvino „Renault Alaskan“ ir „Nissan Navara“ modeliams.
Verta paminėti, jog dabartinis „Mercedes-Benz“ markės vadovas Ola Källenius, regis, nėra linkęs pratęsti tolimesnio bendradarbiavimo su „Renault“, į kurią labai palankiai žiūrėjo ankstesnis vokiečių markės vadovas Dieteris Zetsche, tad labai tikėtina, jog ateityje bet kokie bendri projektai bus nutraukti.

