REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ypač ilgas šventinis savaitgalis pakoregavo pirkėjų įpročius.

Ypač ilgas šventinis savaitgalis pakoregavo pirkėjų įpročius.

REKLAMA

Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, sako, kad išaugo ne tik tradiciškai per šventines dienas paklausesnių prekių pardavimai. Šiemet papildomas laisvas dienas lietuviai leido ir ruošdami atsargas žiemai – t.y., konservuodami šviežias gėrybes.

„Karštos laisvos dienos, kokios pasitaikė šį savaitgalį, nuolatos išaugina tokių prekių kaip ledai, gaivieji gėrimai, ledukai, gaivūs vaisiai, paklausą. Tačiau šių laisvadienių pardavimo statistika patvirtino ir dvi svarbias tendencijas – kad lietuviai stengiasi gyventi tiek sveikiau, tiek taupiau“, – sako V. Budrienė.

Nealkoholinis alus toliau išgyvena bumą

Visų pirma, ji atkreipia dėmesį, kad rugpjūčio 12-15 dienomis nealkoholinio alaus pardavimai augo netgi sparčiau nei alaus buteliukuose. Nealkoholinio alaus nupirkta beveik 40 proc. daugiau nei atitinkamomis dienomis savaitę prieš.

REKLAMA
REKLAMA

„Jau kurį laiką stebime didėjantį nealkoholinio alaus populiarumą – per trejus metus jo pardavimai išaugo beveik penktadaliu. Proveržį nealkoholinio alaus rinkoje pastaraisiais metais nulėmė įvairios priežastys.

REKLAMA

Matome pirkėjų polinkį į sveikesnį gyvenimo būdą ir atsakingą alkoholio vartojimą. Prie populiarumo prisideda ir gerokai išsiplėtusi nealkoholinio alaus pasiūla bei atsiradusi didelė skonių įvairovė“, – sako V. Budrienė.

Šluoja stiklainius

Tiek su sveikata, tiek su noru sutaupyti, siejamas ir antras ryškus pardavimų šuolis – rugpjūčio 12-15 lietuviai gerokai dažniau į pirkinių krepšelius krovėsi konservacijai reikalingas prekes.

„Pastebimai išaugo įvairių rūšių cukraus, skirtingų dydžių stiklainių pardavimai. Kai kurie skaičiai netgi nustebino. Tarkim, paprastai mažiau populiarių 235 ml talpos stiklainių nupirkta net 4,5 karto daugiau nei savaite anksčiau“, – statistika dalijasi V. Budrienė.

Statistika leidžia numanyti, kad šiemet lietuviai, siekdami sutaupyti, apskritai daugiau laiko skirs naminių uogienių virimui. Palyginus su praėjusių metų Žoline, per kurią taip pat pasitaikė ilgasis savaitgalis, vienos rūšies cukraus šiemet parduota maždaug 1,5 karto, o trešnių – net 3 tūkst. procentų daugiau. Tiesa, pastarųjų pardavimams įtakos turėjo ir joms paskelbta akcija, rašoma pranešime spaudai.

Nesąmonė kad nealkoholinis alus yra sveikas gėrimas.Prekybininkai meluoja.
Jau tos užsakytos reklamos per žurnalistų straipsnius, užknisa,kokie parsidaveliai,žurnalistai,fuuuuuu
Cukrus samogonui, o nealkoholinis alus samogonui užsigerti.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų