REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviai dar tik atranda internetą, o pasaulis jau lipa ant kito laiptelio.

Lietuviai dar tik atranda internetą, o pasaulis jau lipa ant kito laiptelio.

REKLAMA

Pernai tyrimų bendrovės TNS duomenimis, reklamos mastai vertinant litais Lietuvoje sparčiausiai augo internete – 12 proc. per metus, tačiau bendroje šalies reklamos pyrago dalyje teužėmė 8,2 procento. Didžiąją dalį rinkos dalijosi reklama tradicinėse medijose – televizijoje (47,5 proc.), laikraščiuose (17,6 proc.), žurnaluose (10,3 proc.) ir radijuje (7,9 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

Naujesniuose duomenyse vaizdas ne ką geresnis: per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, reklamos internete buvo 17 proc. mažiau, o televizijoje – 21,5 procento daugiau. Tiesa, šiuo atveju reklamos mastai skačiuojami ne pinigine išraiška, o sekundėmis (televizijoje) ir reklamos vienetais (internete). Tačiau tendencija aiški.

REKLAMA

Kol Lietuvos reklamos rinka atranda internetą, pasaulis jau kalba apie kitą laiptelį – reklamą mobiliuosiuose įrenginiuose. Mat vis daugiau žmonių iš rankos nepaleidžia mobiliojo įrenginio, o bendrovės, be abejo, nori, kad reklama būtų kuo arčiau žmogaus. Be to, įvairūs tyrimai rodo, kad mobiliųjų įrenginių varototojai mieliau spaudžia reklamą – kartais netyčia, tačiau dažniau – todėl, kad tuo metu turi daugiau laisvo laiko.

REKLAMA
REKLAMA

Galų gale pasaulis stebi tendenciją, kad laikai, kai žmogus susikaupęs žiūri televizorių, baigiasi, mat dažniau akį traukia mobilusis įrenginys rankoje, o galva link televizoriaus pakrypsta, jei ten pasirodo kas nors įdomaus. Tas, kuris sugebės sujungti ir sukurti platformą, leidžiančią šiems dviem ekranams vienas kitą papildyti, užvaldys reklamos rinką ateityje. Apie šias ir kitas pasaulines tendencijas kalbėjomės su praėjusią savaitę konferencijoje „Login“ dalyvavusiais bendrovės „Yahoo!“ Europos regiono mažmeninės prekybos vadovu Joshua Partridge’u ir vieno iš didžiausių pasaulyje reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose tinklų „InMobi“ Europos ir Vidurinių Rytų pardavimo vadovu Johnu Stonemanu.

Straipsnis publikuotas savaitraštyje „Ekonomika.lt“ (nr. 21(83) birželio 4-10 d.), rubrikoje „Skaitmeninė karta“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų