• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Komponentų dalijimasis tarp skirtingų automobilių gamintojų nėra itin karšta naujiena. Tai daro visi: „Audi“ naudoja tam tikrus variklius kaip ir „Volkswagen“, „PSA“ skirtingumo pajėgumo dyzelinius variklius tiekia „Ford“. 
Idealus komponentų, variklių ir kitų detalių dalijimosi formulės pavyzdys yra „VAG“ koncernas. Šiam gigantui priklausantys gamintojai dalinasi ne tik pakabos komponentais, išmetimo sistemomis, bet ir varikliais, užvedimo rakteliais ar net žibintų technologija.
Šiandien norime Jums parodyti ne patį geriausią komponentų dalijimosi pavyzdį – „Aston Martin V8 Vantage“.
Raktelis
Pradėkime nuo pačio paprasčiausio ir pačio svarbiausio komponento - automobilio atrakinimo ir užvedimo raktelio.
Kai kurie gamintojai stengiasi, jog užvedimo raktelis atliktų ne vieną, bet kelias funkcijas ir atrodytų taip, lyg priklausytų automobiliui už šešiaženklę sumą.
Pažvelgus į ankstyvųjų „Aston Martin Vantage“ modelių raktelius to pasakyti tikrai nesinori.
Iš tiesų, pirmaisiais „Vantage“ gamybos metais „Aston Martin“ naudojo „Volvo“ markės raktelius. Bet tai dar ne pabaiga.
Atsarginis raktelis atkeliavo iš ... „Ford Ka“. Rimtai. Nejuokaujame.

Komponentų dalijimasis tarp skirtingų automobilių gamintojų nėra itin karšta naujiena. Tai daro visi: „Audi“ naudoja tam tikrus variklius kaip ir „Volkswagen“, „PSA“ skirtingumo pajėgumo dyzelinius variklius tiekia „Ford“. 
Idealus komponentų, variklių ir kitų detalių dalijimosi formulės pavyzdys yra „VAG“ koncernas. Šiam gigantui priklausantys gamintojai dalinasi ne tik pakabos komponentais, išmetimo sistemomis, bet ir varikliais, užvedimo rakteliais ar net žibintų technologija.
Šiandien norime Jums parodyti ne patį geriausią komponentų dalijimosi pavyzdį – „Aston Martin V8 Vantage“.
Raktelis
Pradėkime nuo pačio paprasčiausio ir pačio svarbiausio komponento - automobilio atrakinimo ir užvedimo raktelio.
Kai kurie gamintojai stengiasi, jog užvedimo raktelis atliktų ne vieną, bet kelias funkcijas ir atrodytų taip, lyg priklausytų automobiliui už šešiaženklę sumą.
Pažvelgus į ankstyvųjų „Aston Martin Vantage“ modelių raktelius to pasakyti tikrai nesinori.
Iš tiesų, pirmaisiais „Vantage“ gamybos metais „Aston Martin“ naudojo „Volvo“ markės raktelius. Bet tai dar ne pabaiga.
Atsarginis raktelis atkeliavo iš ... „Ford Ka“. Rimtai. Nejuokaujame.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aston Martin užvedimo raktelis


Veidrodėliai
Dar vienas svarbus komponentas, kuris atkeliavo iš „Volvo“ atsarginių detalių sandėlio. Ar tai yra šio automobilio silpnybė? Tikrai ne, bet esame įsitikinę, jog didesnis biudžetas būtų leidęs sukurti aptakesnius šoninius veidrodėlius.

REKLAMA

Vantage V8


Interjeras
„Aston Martin V8 Vantage“ buvo kuriamas kuomet britų markė priklausė „Ford“ koncernui. Tuo metu „Ford“ koncerno rankose buvo ir kiti gamintojai: „Jaguar“, „Land Rover“, „Range Rover“ ir „Volvo“. Būtent iš pastarosios markės „Aston Martin“ pasiskolino daugybę įvairiausių smulkmenų.
Elektra valdomų langų mygtukai – „Volvo“, valytuvai – „Volvo“, posūkių rankenėlė – „Volvo“.

REKLAMA
REKLAMA

V8 Vantage interjeras


Multimedija
„VAG“ koncernui priklausančios markės šioje srityje lenkia visus savo varžovus. Naujausios kartos modeliai naudoja praktiškai tą pačią programinę įrangą. Skirtumai slypi tik grafinėje sąsajoje. Ar tai blogai? Tikrai ne.
„Aston Martin“ norėdama neatsilikti nuo savo konkurentų, turėjo pasirinkti vieną iš trijų kelių: sukurti savo sistemą, surasti partnerį kuris sukurtų sistemą ir už grašius naudoti jau sukurtą sistemą. Būtent pastarąjį variantą pasirinko „Aston Martin“.
Britai dar kartą pasirinko „Volvo“ inžinierių sukurtą multimedijos sistemą, kuri anuomet nebuvo liaupsinama dėl intuityvumo ar sklandaus veikimo.
Naujos kartos „Aston Martin“ modeliai naudoja gerokai pažangesnę, „Mercedes Benz“ multimedijos sistemą.

Aston Martin multimedija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų