REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
7
Lėktuvo nelaimė (nuotr. Twitter)

Šeštadienį oro bendrovės „Alaska Airlines“ lėktuvas buvo priverstas atlikti avarinį nusileidimą po to, kai lėktuve „Boeing 737-9 MAX“ atsirado skylė, evakuacijos durims skirtoje erdvėje.

7

Šeštadienį oro bendrovės „Alaska Airlines“ lėktuvas buvo priverstas atlikti avarinį nusileidimą po to, kai lėktuve „Boeing 737-9 MAX“ atsirado skylė, evakuacijos durims skirtoje erdvėje.

REKLAMA

Vienas iš lėktuvo keleivių Nicholas Hochas išgirdo „didelį trenksmą“, priešais jį akimirksniu nusileido deguonies kaukės, o skrydžio įgula sušuko „prisisekite saugos diržus“, nes lėktuvo šone skrydžio metu atsirado skylė. Jis papasakojo „Sky News“ apie akimirką, kai lėktuvo keleiviai suprato, kad kažkas pasisuko labai bloga linkme.

Lėktuvo, kurio centrinė korpuso dalis sprogo ore, vienas lėktuvo keleivis pasakojo, kad tai buvo itin „sukrečianti“ patirtis, skelbia portalas „Sky News“.

Pastebimai sumažėjo salono oro slėgis

Nicholas Hochas sakė, kad po to kai išgirdo „didelį trenksmą“, kiekviena minutė jam atrodė kaip valanda.

REKLAMA
REKLAMA

„Po to akimirksniu prasidėjo staigus salono oro slėgio sumažėjimas, kurį sudarė drėgmė ir skystis – beveik kaip debesis, besiveržiantis iš lėktuvo priekio į galą, – sakė jis. – Mano galva visą laiką sukiojosi aplink, bandydama išsiaiškinti, kas vyksta ir koks pavojus mums gresia“.

REKLAMA

Keleivis pasakojo, kad deguonies kaukės buvo nuleistos, o skrydžio palydovai per vidinio ryšio sistemą greitai bendravo su keleiviais, šaukdami „užsidėkite kaukes“ ir „prisisekite saugos diržus“.

Berniukui, kuris sėdėjo eilėje, kurioje atsirado skylė, buvo nuplėšti marškiniai – jie buvo išsiurbti iš lėktuvo.

Svarbu išlikti budriems

Visas lėktuvas „drebėjo“ ir „mirgėjo“ jo šviesos, tačiau pasak keleivių, jie negirdėjo jokios tolimesnės komunikacijos ir jiems nebuvo pranešta apie artėjantį avarinį nusileidimą, pridūrė lėktuvo keleivis.

Sėdėdamas 10 eilių priešais skylę, N. Hoch teigė, kad nors ir bendra atmosfera lėktuve buvo labai „bauginanti“, aplinkiniai keleiviai „stengėsi išlikti ramūs“. Jam nuo galvos buvo nuplėšta kepurė, o priekyje sėdintiems žmonėms plaukai buvo „darkomi į visas puses“.

„Kai atsiduri tokioje situacijoje, nelabai ką gali padaryti, tik stipriai laikytis... buvo keletas žmonių, kurie buvo sutrikę, tai buvo galima ir matyti ir girdėti, – pridūrė jis. – Keletas žmonių atsistojo skrydžio metu ir rėkė necenzūrinius žodžius – šaukė „ten yra skylė“...Žmonės skirtingai sprendžia tokias situacijas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nelaimė įvyko netrukus po pakilimo

Skrydis vėlavo apie 20 minučių, o praėjus penkioms minutėms po pakilimo „reikalai ėmė strigti“. „Manau, kad viskas truko apie 20–30 minučių, bet atrodė, kad tai truko keturias valandas“, – prisimena keleivis.

N. Hochas sakė, kad pilotas atliko „gerą darbą“ ir pats kreipėsi į skrydžio dalyvius, kai lėktuvas nusileido, tačiau po avarinio nusileidimo, jie liko „stovėti valandų valandas“ laukdami, kol išgirs, ką daryti toliau.

Lėktuvo keleivis sakė, kad jautėsi tarsi „žuvis be vandens“, tačiau tą patį vakarą įlipo į kitą skrydį, o vėliau šią savaitę jo laukia „ilgas skrydis“. N. Hochas pasakojo, kad oro linijos jau susisiekė su juo ir atsiprašė, grąžino pinigus ir pasiūlė kompensaciją, tačiau apie jo dingusį bagažą, vis dar nieko negirdėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų