J. Clarksonas pirmą kartą su „F355“ susipažino filmuodamas laidą „Unleashed on Cars“. 3,5 litro, V8 variklis, preciziškas valdymas ir rafinuotas dizainas jį sužavėjo iš karto. Netrukus jis užsisakė savo automobilį pas Jungtinėje Karalystėje žinomą „Ferrari“ atstovą – „Maranello Sales“.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

Britų žurnalistas užsisakė „GTS“ versiją – modifikaciją su nuimamu „Targa“ tipo stogu. Kėbulas nudažytas klasikiniais „Rosso Corsa“ raudonais dažais, salonas – šviesios „Crema“ odos su raudonais kilimėliais, o sportinės sėdynės su raudonais intarpais buvo itin reta gamyklinė opcija. Automobilyje – klasikinė 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė su atvira H formos jungimo schema.
Automobilis su unikalia istorija
Šis „F355 GTS“ tapo neatsiejama J. Clarksono įvaizdžio dalimi. Jis pasirodė laidoje „Clarkson’s Car Years“, buvo aprašytas ne vienoje „Sunday Times“ skiltyje ir net papuošė žurnalo „Hot 100“ viršelį.
Viena iš labiausiai įsiminusių istorijų – 1999 m. Clarksono bandymas dar kartą išlaikyti vairavimo egzaminą būtent šiuo „Ferrari“. Kaip jis pats pripažino – bandymas nebuvo sėkmingas.
Stovis – nepriekaištingas
Automobilio istorija – visiškai skaidri. Yra originalūs užsakymo dokumentai, garantijos kortelė J. Clarksono vardu, visi naudotojo vadovai. Po ketverių metų ir vos 6 tūkst. mylių (apie 9 600 km), automobilis buvo išdalintas „Sunday Times“ konkurse, vėliau priklausė dar dviem „Ferrari“ gerbėjams, o nuo 2013 m. priklauso dabartiniam kolekcininkui.
Priežiūrą atliko garsus „Ferrari“ specialistas Johnas Pogsonas iš „Italia Autosport“. 2025 m. gegužę automobiliui atlikta išsami priežiūra – pakeisti paskirstymo diržai, vairo ir stabdžių skysčiai, pilnai atnaujinta kėbulo apdaila. Darbų vertė – 9 345 svarai (apie 11 000 eurų). Odometras šiuo metu rodo 14 899 mylias (apie 24 000 km).
Ką siūlo F355 GTS?
Skersai sumontuotas 3,5 litro V8 išvysto 380 AG (280 kW) ties 8 250 aps./min ir 363 Nm sukimo momentą ties 6 000 aps./min. Variklis turi penkių vožtuvų technologiją (3 įsiurbimo + 2 išmetimo vienam cilindrui), dėl kurios tachometro rodyklę vairuotojas galėdavo laužti iki padebesių.
Automobilis nuo 0 iki 100 km/ val. įsibėgėja per 4,7 s, o maksimalus greitis siekia apie 295 km/val.. Pakaba – dvigubų skersinių svirčių, su reguliuojamais amortizatoriais. Stabdžių sistema – su ventiliuojamais diskais ir ABS, o atvira H formos mechaninė pavarų svirtis – tikras „Ferrari“ simbolis. Tokia versija su mechanine dėže – gerokai retesnė nei vėliau gamintos su automatiniu analogu, todėl kolekcininkų itin geidžiama.
Vertė – šešiaženklė
Atsižvelgiant į automobilio būklę ir faktą, kad jis iš tiesų priklausė J. Clarksonui, aukcioną organizuojančių atstovų nuomone, šis „Ferrari“ turėtų sulaukti nemažo susidomėjimo, o kartu su juo – ir didelės kainos.
Planuojama, kad šis „Ferrari F355 GTS“ bus parduotas už maždaug 210 000 - 227 000 eurų.