
„Toks ruožas, kokie visi galėtų būti. Tikras dakarinis ruožas: įvairios kopos, akmenys, šiek tiek greitų atkarpų, lėtų, feš fešas. Gal kiek ilgokas, tačiau jeigu važiuoji be didelių klaidų, neprailgsta. Kopos – labai įvairios ir smagios, kai kurios sudėtingos. Kai kuriuos kelio taškus buvo labai sunku paimti. Vieną kartą dėl jo teko į kilometro aukščio kopą važiuoti – užtrukom, kol pasiekėm tą viršūnę. Apibendrinus, labai darbinga ir smagi diena“, – džiūgavo S. Jurgelėnas, juokaudamas, kad savo koją įklimpus panaudojo vietoje specialaus pakloto – „sand track‘o“.
Automobilių įskaitoje lyderio poziciją išlaiko Nasseras Al-Attiyah. Kopų specialistas be didesnių problemų įveikė šeštąjį etapą, gerokai padidino persvarą beveik prieš visus savo persekiotojus ir buvo antras. Pirmąją vietą užėmė Sebastienas Loebas – puikus važiavimas padėjo jam pakilti į antrą poziciją bendroje automobilių įskaitoje.
B. Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu prarado nemažai laiko pačioje greičio ruožo pradžioje, tačiau vėliau važiavo be didesnių klaidų. Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu startavo gerokai vėliau, tačiau demonstruodami aukštą tempą netruko įsiveržti tarp trisdešimties geriausių ir pastoviai gerino pozicijas. Abu ekipažai finišavo vėliau nei „Agrorodeo“ komanda.
Motociklų įskaitoje aukštus rezultatus toliau demonstruoja Arūnas Gelažninkas – šeštame etape jis finišavo 41. Bendroje motociklų įskaitoje jis užima 32 poziciją. Balys Bardauskas trasoje užtruko ilgiau – finišavus greičiausiems automobilių ekipažams, jis dar bandė įveikti kopas.
Septinto Dakaro ralio etapo metu sportininkai darys kilpą – varžybas pradės prie San Chuan de Markonos miesto ir netoli jo finišuos, o naktį apsistos tame pačiame bivake. Per dieną jie įveiks 389 km, iš kurių 323 km – greičio ruožas.


