REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Opel“ pristatė koncernui „General Motors“  labai svarbų modelį „Insignia“. Pasak gamintojų, tai visiškai naujas automobilis, turintis atspindėti naują „Opel“ filosofiją. Kokia ji? Ir kodėl „Insignia“ verta Europos metų automobilio vardo?

REKLAMA
REKLAMA

Pokyčius galima vardinti ilgai, pradedant nauju vardu ir baigiant pakeistais varikliais.

Visų pirmiausia derėtų pasakyti, kad tai visiškai naujas automobilis, neturintis jokių sąsajų su senuoju modeliu „Vectra“. Pavadinimas „Insignia“ skamba naujoviškai ir net prabangiai. Jis tikrai neprimena nuvalkioto ir pabodusio „Vectra“ vardo.

REKLAMA

Tai naujoviškų formų automobilis, kuriame suderinti du pagrindiniai dizaino elementai – prabanga ir sportiškumas. Priekinėje dalyje akį traukia plačios radiatoriaus grotelės, kuriose didžiulė kiek modernizuota „Opel“ emblema. Dabar ant viršutinės apskritimo dalies puikuosis OPEL pavadinimas. Išraiškingi žibintai suteikia solidumo. Iš šono automobilis primena sportišką keturdurį kupė. Linijos švelnios ir glotnios. Jos suteikia kėbului solidumo. Galinė dalis papuošta daugumos gamintojų naudojamais LED žibintais. Jie automobiliui suteikia išskirtinumo.

REKLAMA
REKLAMA

Interjeras taip pat stebina. Čia nebeliko „Vectra“ pilkumo. Dabar tai modernių linijų ir puikios kokybės medžiagų derinys. Naujoviškos formos dera prie bendro automobilio vaizdo. Kaip išorėje, taip ir viduje išlaikyta pusiausvyra tarp prabangos ir sportiškumo.

Pirkėjai galės rinktis „Insignia“ su vienu iš trijų kėbulo tipų. Tai prabangus sedanas, praktiškas hečbekas ir sportiškas universalas. Universalo, kurį vokiečiai vadina „Sports Tourer“, galinė dalis projektuota atskirai, todėl skiriasi kėbulo konstrukcija ir pakabos reguliavimas. Universalas nestokoja vietos nei gale sėdintiems keleiviams, nei bagažui. Bagažinės tūris siekia 560 l.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kurdami šį automobilį inžinieriai pagalvojo ir apie saugumą. Be jau įprastų saugumo sistemų, „Insignia“ turės unikalią „Opel Eye“ sistemą, kuri ekrane pateiks informaciją apie kelio ženklus ir praneš, jei vairuotojas nuklys nuo kelio ir užvažiuos ant baltos juostos neįjungęs posūkio signalo.

Komfortišką važiavimą turėtų užtikrinti naujos sėdynės, kurios turės platų reguliavimo pasirinkimą, ir „Opel“ sukurta unikali „FlexRide“ sistema. Ji leis automobilį susireguliuoti kiekvienam vairuotojui individualiai. Tad dabar automobilį iš sportiško į komfortišką galėsite paversti vos kelių mygtukų spustelėjimais.

REKLAMA

„Insignia“ pranašumas prieš kitus šios klasės automobilius yra didelis variklių pasirinkimas. Galima rinktis iš 4 benzininių arba iš 3 dyzelinių agregatų. Silpniausias benzininis variklis bus 1,6 l, turės 115 AG ir galės pasiekti didžiausią 155 Nm sukimo momentą. Galingiausias variklis turėtų patikti greitį mėgstantiems vairuotojams. 2,8 l darbinio tūrio, V6 turbininis variklis pasieks 256 AG ir 350 Nm sukimo momentą.

Visi dyzeliniai varikliai bus 2,0 l darbinio tūrio, skirsis tik jų galia. Silpniausias turės 110 AG ir pasieks 260 Nm sukimo momentą, galingiausias dyzelinis variklis turės 160 AG ir pasieks 350 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Naują automobilį „Opel Insignia“ bus galima rinktis ir su keturių varančiųjų ratų sistema. Tokia galimybė turėtų patikti sportišką važiavimo stilių mėgstantiems vairuotojams. Pasirinkusieji šį variantą vairuotojai be papildomo mokesčio gaus ir sistemą „FlexRide“. Tiesa, ją galės užsisakyti ir pirkėjai, įsigiję tik priekiniais ratais varomą „Insignija“, tačiau už ją jie turęs mokėti papildomai.

Vytenis Kudas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų