REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Retas pirkėjas nuolat patikrina išsirinktos prekės svorį ir kainą, kuri nurodyta jos etiketėje ir kurią kasininkas išmuša kasos kvite, kurį reikia apmokėti. Tačiau tą padarius, kartais galima nemaloniai nustebti – kai kurie pirkėjai paprasčiausiai permoka. Prekybininkai atsiprašo dėl tokių klaidų.

Retas pirkėjas nuolat patikrina išsirinktos prekės svorį ir kainą, kuri nurodyta jos etiketėje ir kurią kasininkas išmuša kasos kvite, kurį reikia apmokėti. Tačiau tą padarius, kartais galima nemaloniai nustebti – kai kurie pirkėjai paprasčiausiai permoka. Prekybininkai atsiprašo dėl tokių klaidų.

REKLAMA

Ketvirtadienį daug gyventojų komentarų ir reakcijų sulaukė socialinio tinklo „Gargždai united“ paskyros įrašas.

„Įkelkite, įdomumo dėlei, kaip „verslauja“ parduotuvės, kad žmonės būtų kur kas atidesni. Situacija fiksuota Gargždų didžiojoje „Maximoj“, – rašoma grupės įraše.

Jis iliustruojamas nuotrauka, kurioje matosi, kad vakuuminėje pakuotės etiketėje nurodyta šaltai rūkyta skrosta atlantinė skumbrė kainuoja 5,99 euro už kilogramą. Tačiau kasos kvite to paties produkto kaina – 5 proc. didesnė, tai yra 6,29 euro už kilogramą.

REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai pirkėjas už pirktą žuvį sumokėjo 1,94 euro, o ne 1,82 euro, kaip turėjo būti pagal etiketėje nurodytą kainą.

„Tikrai reik būti labai atidiems ką pasvėrė pasiimat ir pažiūrit.. perki vieną gauni kitą“, – įrašą pakomentavo moteris, kuri prisipažino, kad kitoje parduotuvėje permokėjo už sausainius, tačiau galiausiai jai pinigus esą sugrąžino.

REKLAMA

Tačiau kita moteris komentuojančius ragino nebūti tokiems piktiems.

„Juk tai žmogiškos klaidos. Nedirbu „Maximoje“, bet prekyboje. Tai patikėkite, rankelėmis į kompiuterį tas kainas vedant klaidas žmogiška daryti – kiek galvas sukam ir visokias kontroles diegiam, kad tų klaidų nepasitaikytų. 

Supraskite- kas tuos skaičiukus suvedinėja į kasas pats prie kasos nesėdi, tad tam darbuotojui jokios naudos „apgaudinėti“ žmones, nes už klaidas tik pats nuobaudą gali gauti. Aš kai pastebiu klaidą, kreipiuosi ir visada su atsiprašymais man kompensuoja. Kaip sakoma, nesmerk ir nebūsi pasmerktas“, – svarstė moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiprašo ir kviečia pranešti

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė apgailestavo dėl nutikimo Gargžduose.

„Labai atsiprašome pirkėjų dėl tokios situacijos Gargžduose ir prisiimame atsakomybę dėl įvykusios žmogiškos klaidos. Prekės kaina keitėsi ir sistemoje ji buvo pakeista, tačiau nebuvo sužiūrėta kaina ant prekės pakuotės.

Pirkėjų visais atvejais kilus klausimų dėl prekių kainos prašome kreiptis [email protected] arba 8 800 20050. Jei paaiškėja, kad iš tiesų įvyko klaida, pirkėjui yra grąžinami pinigai. Deja, tokių atvejų vis dar pasitaiko, tačiau mūsų pirkėjų atsiliepimai yra pati didžiausia motyvacija tobulėti ir gerinti pirkėjų apsipirkimo patirtį“, – komentavo E. Dapkienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Beje, vasario pradžioje Kauno „Akropolio“ maksimoje į panašią situaciją pateko pirkėjai, kurie pirko kiaulienos šonkaulius. Tuokart ant fasuotos mėsos etikečių buvo nurodytas kur kas didesnis svoris nei realus. Dėl to pirkėjai taip pat permokėjo.

Tiesa, tada „Maxima“ taip pat atsiprašė ir tikino, kad tąkart peržiūrėjo visus šonkaulių svorius visame parduotuvių tinkle.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų