• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į naujienų portalo tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytoja, kuri piktinasi, kad niekaip nepavyksta prisiskambinti į Centro poliklinikos registratūrą ir užsiregistruoti norimai paslaugai. Poliklinika tikina, kad skambinančiųjų į Skambučių centrą skaičius yra gerokai išaugęs, todėl tikrai pasitaiko nesklandumų.

Į naujienų portalo tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytoja, kuri piktinasi, kad niekaip nepavyksta prisiskambinti į Centro poliklinikos registratūrą ir užsiregistruoti norimai paslaugai. Poliklinika tikina, kad skambinančiųjų į Skambučių centrą skaičius yra gerokai išaugęs, todėl tikrai pasitaiko nesklandumų.

REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt vilnietė moteris rašo:

„Esu labai pikta: sergu, bandau prisiskambinti į Centro polikliniką ir ji net nesivargina sutvarkyti registratūros numerio. Negaliu užsiregistruoti nei mokamai, nei nemokamai konsultacijai, o paslaugos reikia skubiai. Tai dabar teks eiti privačiai ir mokėti didelius pinigus. Tai kodėl turiu mokėti PSD? Kodėl poliklinikos registratūros telefonas darbo dieną, 14 val. neveikia?!“

Nespėja atsakyti į visus skambučius

Reaguodama į nusiskundimą, VšĮ Centro poliklinikos administracija, tv3.lt portalui patikino, kad šiuo metu dėl patiriamos ekstremalios situacijos nepatogumų, kyla nesklandumai norint susisiekti su poliklinikos registratūra.

REKLAMA
REKLAMA

„Dėl intensyvaus planinių ir nuotolinių paslaugų teikimo skambinančiųjų į Skambučių centrą skaičius ypač išaugo. Įstaigai tikrai yra žinomi nesklandumai dėl fiksuojamų dažnų telefono linijų perkrovų ir nutrūkstančių nebaigtų pokalbių“, – aiškina situaciją VšĮ Centro poliklinikos administracija.

REKLAMA

Pasak poliklinikos atstovų, didžiausi Skambučių centro linijų užimtumo pikai yra fiksuojami pirmadieniais (visą dieną, ypač po šventinio periodo) ir savaitės dienomis 6:45–7:45 val., 10:00–10:45 val. bei 16:00–18:00 val.

„Pavyzdžiui praėjusį trečiadienį, po šventinių dienų, iki 15:30 val. sulaukėme apie 28 tūkstančių skambučių. Labai gaila, bet dažnai gyventojai skambina ne dėl tiesioginių savo sveikatos priežiūros paslaugų, o kitais klausimais, pavyzdžiui, dėl išmokos po vakcinacijos gavimo, galimybių paso, socialiniais klausimais ir panašiai“, – tvirtina poliklinikos administracija.

REKLAMA
REKLAMA

VšĮ Centro poliklinika pažymi, kad pacientams rekomenduoja skambinti ne piko metu, geriausiai per mažiau apkrautas popietines valandas ir tą daryti prašo ne dažnesniu kaip 15 minučių intervalu, mat dažnai pokalbiai su registratūros darbuotojais užtrunka.

Tobulina Skambučių centro galimybes

Pasak VšĮ Centro poliklinikos administracijos, norint užtikrinti ir didinti Skambučių centro paslaugų prieinamumą ir kokybę yra toliau tobulinamos centro techninės galimybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šiais metais buvo praplėsti skambučių srautai, padidintas poliklinikos Skambučių centro operatorių skaičius, įdiegtos papildomos telefonijos linijos poliklinikos padalinių registratūrose, o taip pat 2 kartus padidintas Skambučių centro licencijų skaičius, suteikiant galimybę vienu metu dirbti iki 20 operatorių“, – teigia poliklinikos administracija.

Poliklinika pažymi, kad pacientai sveikatos priežiūros paslaugoms gali registruotis tiek internetu, tiek skambindami į Skambučių centrą telefonu (8 5) 244 2244, tiek ir atvykus į bet kurio padalinio registratūrą.

„Labai tikimės, kad artimiausiu metu pavyks įdiegti dar ir naujus Skambučių centro funkcionalumus ir užtikrinti paslaugų prieinamumą ir kokybę. Dėkojame savo pacientams už supratimą ir linkime geros sveikatos“, – atsiprašo dėl susiklosčiusios situacijos patiriant nesklandumus, bandant susisiekti telefonu su registratūra ,VšĮ Centro poliklinikos administracija.

Tai daugumoje taip. Nei prisikambinsi, nei prieisi. Gimdymai tuoj nuotoliniu būdu bus priiminėjami. O poliklinikose ,,eilės''...Mačiau savo akimis tas ,,eiles'' ir ligonių ,,srautus''. Covidu sergančių ten nei iš tolo nepriima. Bet ir kitomis ligomis negaluojančių kratosi. Medikai savo sąžinę nuo ligonių paslėpė.
2021 metai..... Galetu mobilius tlf jau tureti ir priimti sms, parasai pas koki gydytoja reikia pakliuti ir per pusvalandi gauni atsakyma, arba po valandos nuo issiuntimo gauni sumoketus psd to menesio i saskaita su kompensacina del paslaugos kokybes..... Paprasta.....
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų