• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors kompanija „Apple“ išlieka stambiu žaidėju išmaniųjų telefonų rinkoje, įrenginių su operacine sistema „Android“ bazė yra žymiai platesnė – „Google“ programinei platformai tenka apie 70 % mobiliųjų platformų rinkos. Ne paslaptis, jog būtent „Samsung“ išmaniųjų telefonų sėkmė verčia „Apple“ eikvoti laiką ir pinigus teismuose bandant įrodyti vienų ar kitų dizaino elementų bei kitų smulkmenų, kurie „Apple“ atrodo esminiais, kopijavimo faktą.

REKLAMA
REKLAMA

Patentinės kovos tarp „Apple“ ir „Samsung“ metu paaiškėjo dar viena įdomi aplinkybė. Pasirodo, 2011 m. sausio mėnesį kompanija „Apple“ atliko sociologinį tyrimą Jungtinių Valstijų rinkoje, bandydama išsiaiškinti, kas verčia potencialius „iPhone“ pirkėjus atiduoti pirmenybę „Android“ išmaniesiems telefonams. Tyrimo rezultatai teismui buvo pateikti kompanijos „Samsung“ atstovų kaip įrodymas, jog „Apple“ tvirtinimas, kad vartotojai tiesiog painiojasi tarp „Samsung“ ir „Apple“ produkcijos dėl jų panašumo, visiškai neturi jokio pagrindo.

REKLAMA

Taigi dar 2011 m. sausio mėnesį „Apple“ pavyko išsiaiškinti, jog ketvirtadalis „Android“ išmaniųjų telefonų pirkėjų svarstė apie „iPhone“ kaip apie alternatyvą. Tarp tų, kurie pasirinko vis tik „Android“, populiariausiomis priežastimis tapo šios: noras išsaugoti kontraktą su dabartiniu mobiliojo ryšio operatoriumi (48 %), pasitikėjimas „Google“ prekės ženklu (36 %), daug didesnis ekranas (30 %), „Android Market“ aplikacijos (27 %), geresnė integracija su „Google“ aplikacijomis (26 %), noras turėti pažangiausią išmanųjį telefoną (26 %), tikslesnė GPS navigacija (25 %), noras turėti telefone naujausių technologijų palaikymą (25 %).

Reikia pažymėti, jog „Apple“ tuo metu „taisė savo klaidas“, norėdama išlaikyti išmaniųjų telefonų pirkėjus. Tokiu būdu iš naujojo „iPhone 5“ galima tikėtis, jog šis gaus platesnį mobiliojo ryšio standartų palaikymą (įskaitant ir LTE), taip pat daug didesnį ekraną. Kartu galima konstatuoti, jog pačios „Apple“ atlikta apklausa rodo, kad net jei „Apple“ ir „Samsung“ išmaniųjų telefonų dizaino panašumas ir svarbus, tai tikrai ne JAV vartotojams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų