Reklamos kūrėjai vis labiau jaukia realių technologijų galimybių nesuvokiančių žiūrovų vaizduotę specialiai naivuoliams pritaikytomis virusinėmis reklamomis. Toks reklamavimosi būdas, pasirodo, visai efektyvus, nors paaiškėjus tiesai susižavėję žiūrovai beveik visada pasijunta paprasčiausiai apkvailinti.
Šiuo keliu pasuko ir bendrovė „HUVr“, pademonstravusi iš pažiūros visiškai realų savo sukurtos sklandančios riedlentės (hoverboard), gerai pažįstamos iš kino filmų „Back to the Future Part II“ ir „Back to the Future Part III“, prototipą.
„HUVr“ internete paskelbė kelis šio tariamo įrenginio vaizdo klipus. Pirmajame matomas visose trijose „Atgal į ateitį“ filmo dalyse nusifilmavęs aktorius Christopheris Lloydas, o taip pat garsus riedlentininkas Tony Hawkas bei muzikantas Moby. Ch. Lloydas iš lagaminėlio su „HUVr“ logotipu išsitraukia tariamai visiškai realią sklandančią riedlentę. Savo ruožtu „HUVr“ atstovai tvirtina, kad jos specialistams esą pavyko įveikti antigravitacijos problemą ir sukurti realią sklandančią riedlentę.
Kitame vaizdo klipe „HUVr“ tęsia „makaronų kabinimą“ patikliems ir bando paaiškinti žiūrovams, kaip esą veikia šis technologinis stebuklas.
Šie vaizdo klipai žaibiškai išplito internete ir sukėlė tikrą ažiotažą, nors specialistai paneigė prielaidas apie neva šioje riedlentėje įdiegtą antigravitacijos technologiją ir pasiūlė naivuoliams susitaikyti su mintimi, jog tapo paprasčiausios virusinės reklamos aukomis. Bendrovės„HUVr“ tinklalapyje įkeltas laikmatis skaičiuoja laiką iki šių metų gruodžio mėnesio, tarsi užsimindamas, kad tuo metu bus pristatytas šis technikos stebuklas.
Tačiau tai gali būti bet kas, susijęs su „Back to the Future Part“ pardavimais: naujo šio tilmo tęsinio anonsas, kompiuterinis žaidimas, sportiniai bateliai ar bet kokia kita prekė, kurios nekantriai lauks šios virusinės reklamos aukos.