Remiantis JAV atliktu tyrimu, komerciniai suborbitiniai skrydžiai į kosmosą per pirmąją operacijų dekadą turėtų atnešti nuo 600 mln. iki 1,6 mlrd. dolerių pelno, rašo telegraph.co.uk.
Turizmas patenkina maždaug 80 procentų suborbitinių skrydžių į kosmosą paklausos. Tokios kelionės metu pakylama 63 mylias (kiek daugiau nei 100 km) virš planetos paviršiaus prieš grimztant atgal.
Jaudinančios išvykos į kosmosą metu keleiviams suteikiama galimybė kelias minutes pabūti nesvarumo būsenoje ir pasigrožėti nuostabiu Žemės vaizdu kosmoso tamsybių fone.
Garsaus verslininko Richardo Bransono „Virgin Group“ šakinė firma „Virgin Galactic“ – viena iš šešių, organizuojančių suorbitines keliones daugkartinio naudojimo kosminiais laivais.
Šiuo metu kelionės į artimąjį kosmosą „Virgin Galactic“ šešių vietų dvipiločiame orlaivyje „SpaceShipTwo“ kaina – 200 tūkst. dolerių, 95 tūkst. tektų suploti už kelionę „XCOR Aerospace“ dviviečiu „Lynx“.
„Virgin Galactic“, planuojanti išplėtoti komercinių skrydžių paslaugas jau 2014 metais, iš 536 susidomėjusių žmonių jau surinko 70 mln. dolerių įmokų.
Atlikta analizė rodo, kad apie 8000 pasiturinčių asmenų visame pasaulyje yra pakankamai susidomėję ir galintys sau leisti įsigyti suborbitinį skrydį. Trečdalis jų – amerikiečiai. Manoma, kad 40 proc. susidomėjusių – 3600 asmenų – išskris per artimiausius dešimt metų.
Tyrimo, kurio metu buvo apklausta 200 žmonių, turinčių bent 5 mln. turto, rezultatai leidžia spėti, kad šioje jaunoje šakoje dabartinėmis rinkos sąlygomis ir esant esamam susidomėjimui per pirmąją dekadą bus surinkta bent 600 mln. dolerių.
Dar daugiau būtų surinkta, jei susidomėjimas, pirmiesiems skrydžiams sėkmingai pavykus, išaugtų.