Internetu nuperkama apie 12 proc. įvairios buitinės technikos ir elektronikos prekių - būtent šis kanalas pernai lėmė bendrovės pajamų augimą, parodė rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology“ analizė, nors verslas svarsto, kad ši dalis gali būti ir dar didesnė, nes rinkos tyrimai neapima visų tradicinių mažmenininkų pardavimų internetu rezultatų.
„Verslo žinios“ rašo, kad daugiau investuoti į e-prekybą šiemet numatė „Elektromarkt“ tinklą valdanti įmonė „Mediashop“, tačiau jos vadovai neatskleidžia, kokią dalį bendrų pajamų suneša pardavimai internetu. „Topo grupės“ e-prekyba dabar sudaro apie 8 proc. pajamų, o „Imk.lt“ apyvarta pernai augo 23,4 proc.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.