„Samsung“ mobiliųjų įrenginių vartotojai nerodo jokio susidomėjimo programėlėmis, kurias gamintojas kuria specialiai savo išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams. Vartotojų nenustebino nei „Google Now“ analogas, nei balso paieška, nei korėjiečių firminė mobiliųjų programėlių parduotuvė.
Kompanijos „Strategy Analytics“ tyrimo rezultatai parodė, jog „Samsung“ mobiliųjų įrenginių savininkai linkę naudotis „Facebook“, „WhatsApp“, „YouTube“ ir el. parduotuve „Google Play Store“. Tuo tarpu „Samsung“ programėlėmis žmonės vidutiniškai naudojasi 7 minutes per savaitę. Palyginimui: „Facebook“ programėle „Samsung“ įrenginių vartotojai per mėnesį naudojasi vidutiniškai 11 valandų.
Nors korėjiečių gamintojo išmanieji telefonai šiuo metu dominuoja „Android“ rinkoje, tačiau, pavyzdžiui, firmine „Samsung“ pranešimų paslauga „ChatON“ vartotojai naudojasi vos 6 sekundes per mėnesį. Korėjiečių kompanijai tai yra nemaža problema, kadangi ji nori vartotojus įpratinti naudotis jos programiniais sprendimais, kad vėliau atsirastų alternatyva „Google“ siūlomam „Android“.
Kodėl gi nieko neišeina? „Strategy Analytics“ viceprezidentas Barry Gilbertas mano, kad priežastis gana paprasta – „Samsung“ programėlės sukurtos gana atmestinai. Koks gi problemos sprendimas? Ekspertas mano, kad reikia kurti geras programėles.