„Skype" atstovai dėl antradienį sutrikusio savo tinklo ryšio kaltina „konfigūracijos problemą“, taip ir nepaaiškinę, kas ir ką blogai sukonfigūravo. Gedimą žadama pašalinti po valandos.
„Mes nustatėme šio gedimo priežastį ir ėmėmės priemonių jam pašalinti. Jei šis sutrikimas palietė
ir jus, turėtumėte pastebėti pagerėjimą maždaug po valandos ar kiek ilgiau. Jums nereikės pačiam iš naujo prisijungti prie „Skype„: kai tik gedimas bus pašalintas, ryšys bus užmegztas automatiškai“, - sakoma bendrovės atstovų pranešime.
„Skype" atsiprašė vartotojų už sukeltus nepatogumus.
Techninės problemos ir toliau persekioja populiariausią internetinės telefonijos programą „Skype“. Antradienį apie 13.30 val. Lietuvos laiku prie „Skype“ prisijungę vartotojai kompiuterių ekranuose pamatė pranešimą, kad „Skype“ nustojo veikti.
Maždaug 15.10 val. daliai „Skype" vartotojų Lietuvoje vėl pavyko prisijungti prie „Skype“ tinklo, tačiau po keliolikos minučių ryšys vėl nutrūko.
Bendrovės atstovai „Skype“ paskyroje „Twitter“ portale patvirtino žinantys apie gedimą, su kuriuo esą susidūrė „nedidelė vartotojų dalis“, ir pradėję aiškintis jo priežastis. Kokia šio sutrikimo priežastis, nepranešama.
„Skype“ „avarijos“ vis dažnėja: paskutinį kartą „Skype“ tinklas buvo atsijungęs gegužės 26 dieną. Tuomet bendrovės atstovai stengėsi sumenkinti šio incidento pasekmes, tvirtindami, kad tik dalis programos vartotojų negalėjo ja naudotis.