Vos penkerių metų prireikė kompanijai „Apple“, kad visame pasaulyje būtų parduota 250 mln. „iPhone“. Nežiūrint į gana aukštą kainą, šiuo išmaniuoju telefonu apsirūpino beveik visų amžiaus, tikėjimo ir kultūrinių grupių žmonės. Jei į visa tai pažvelgtume iš „Apple“ pozicijų ir teigtume, jog vidutinė „iPhone“ kaina sudaro 600 JAV dolerių, tai parduotų 250 mln. „iPhone“ skaičius reiškia 150 mlrd. JAV dol. pajamų.
Duomenys apie naują „Apple“ pasiekimą buvo gauti iš vidinės kompanijos statistikos, kuri sako, jog nuo 2007 m. iki 2012 m. birželio 30 d. buvo realizuota 244,3 mln. firminių telefonų. Remiantis duomenimis, pateiktais II finansinio ketvirčio apžvalgos metu, galima daryti išvadą, jog vidutinis „iPhone“ pardavimų lygis per paskutinius tris mėnesius sudarė 2 mln. per savaitę. Taigi, rugpjūčio mėnesį galima konstatuoti, jog kompanija turėjo sėkmingai viršyti 250 mln. parduotų „iPhone“ ribą.
Taip pat būtina pasakyti, jog šis rodiklis analitikams ypatingo optimizmo nesuteikė, ir „Apple“ teks gana smarkiai pasistengti, kad būtų pasiekta antra tokia riba. Mobilių elektronikos įrenginių pramonė vis labiau orientuojasi į besivystančias rinkas, kuriose vidutinis vartotojas negali sau leisti tiesiog ateiti į parduotuvę ir nusipirkti naują „iPhone“, kaip tai mėgsta daryti vos to užsigeidę amerikiečiai. Juo labiau, kad nemažai konkurentų siūlo išmaniuosius telefonus su analogiškomis charakteristikomis, tačiau už mažesnę kainą.
Konkurentai gana dinamiškai plečia savo įtaką, o „Samsung“ yra puikus pavyzdys: per ketvirtį korėjiečiai pardavė 50 mln. išmaniųjų telefonų, tuo tarpu „Apple“ – tik 26 mln. Dėl didėjančio konkurentų spaudimo „Apple“ akcijos jau penktą mėnesį užstrigo ties viena riba, o brangti jos pradės tik tuomet, kai bus pristatytas naujos kartos „iPhone“, kaip tai buvo iki šiol.