REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekiant pagerinti priemiestinių savivaldybių kelių infrastruktūrą, siūloma iki 9 proc. Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo rezervo lėšų skirti priemiestinėms (žiedinėms) savivaldybėms keliams finansuoti.

Siekiant pagerinti priemiestinių savivaldybių kelių infrastruktūrą, siūloma iki 9 proc. Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo rezervo lėšų skirti priemiestinėms (žiedinėms) savivaldybėms keliams finansuoti.

REKLAMA

Tai numatančias patobulintas Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisas įregistravo Mišrios Seimo narių grupės seniūno pavaduotoja Rita Tamašunienė ir šios frakcijos narys Česlav Olševski.

Jeigu Seimas pritartų, į KPPP rezervo lėšas, kurios būtų paskirstytos Vyriausybės nustatyta tvarka, galėtų pretenduoti aplink didžiausius miestus esančios Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Vilniaus rajonų savivaldybės.

Šios lėšos būtų skirtos žiedinių savivaldybių „vietinės, krašto ar rajoninės reikšmės didžiausio eismo intensyvumo kelių objektams finansuoti“.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu šios lėšos paskirstomos atrinktiems valstybei svarbiems vietinės reikšmės kelių objektams finansuoti.

„Kelių ar jų atkarpų, kurių teisinis statusas yra „vietinės reikšmės kelias“ ir yra svarbūs visai valstybei, yra nedaug. Tik kelios savivaldybės pagal nustatytus kriterijus gali pretenduoti į rezervo lėšas, nors rezervas suformuotas mažinant lėšas visoms savivaldybėms. Todėl įstatymo projektu siūlome iš iki 9 procentų lėšų rezervo, Vyriausybės nustatyta tvarka, paskirstyti priemiestinėms (žiedinėms) savivaldybėms vietinės, krašto ar rajoninės reikšmės didžiausio eismo intensyvumo kelių objektams finansuoti“, – sako projektą inicijavusi Lietuvos lenkų rinkimų akcijai-Krikščioniškų šeimų sąjungai (LLRA-KŠS) atstovaujanti Seimo narė Rita Tamašunienė.

REKLAMA

Pasak jos, parengti įstatymo pataisas paskatino prastos būklės keliai ir didelis eismo intensyvumas priemiestiniuose rajonuose.

„Rajonuose aplink didžiausius šalies miestus nuolat vyksta teritorijų urbanizacija. Mažos gyvenvietės, sodo bendrijos, kuriose nebuvo išvystytos infrastruktūros, išauga į kompaktiškus miestelius. Gyventojai kasdien važinėja į darbą, veža vaikus į ugdymo ir švietimo įstaigas. Todėl eismo intensyvumas priemiestinėse rajonuose sparčiai didėja, susidaro eismo spūstys“, – Eltai sakė parlamentarė.

Ji tikisi, kad priėmus įstatymo pataisas, bus užtikrintas saugesnis eismas ir priemiestinių rajonų plėtra.

ELTA primena, kad Seimas pernai po pateikimo nepritarė Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisoms, kuriomis buvo siekiama pagerinti aplink didžiuosius miestus esančių savivaldybių kelių infrastruktūrą. Projektas buvo grąžintas iniciatoriams tobulinti ir vėl turi šansų atsirasti Seimo darbotvarkėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų