• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos pagrindinės magistralės vietomis primena rajoninius kelius – vėžės, įlūžimai, kelio danga lyg skalda. Ar tikrai normalu, kad greičiausiuose šalies keliuose kasdien kratytis tenka tarsi važiuojant per seną geležinkelį ir kada tai pagaliau bus sutvarkyta?

Lietuvos pagrindinės magistralės vietomis primena rajoninius kelius – vėžės, įlūžimai, kelio danga lyg skalda. Ar tikrai normalu, kad greičiausiuose šalies keliuose kasdien kratytis tenka tarsi važiuojant per seną geležinkelį ir kada tai pagaliau bus sutvarkyta?

REKLAMA

Kada realiai galime tikėtis pokyčių, ir ar regionai vėl neliks nuošalyje? Apie tai – naujienų portalo tv3.lt laidoje „Dienos pjūvis“ pokalbis su susisiekimo ministru Eugenijumi Sabučiu.

Kai kalbame apie valstybinį kelių fondą, jūs paminėjote, kad yra poreikis atskirti lėšas, kaip jos būtų skirstomos. Ar galėtumėte paaiškinti, kas atsitiktų tose pagrindinėse magistralėse – A1, A2, A3 ir kitose – jeigu būtų toks fondas? Ar jos būtų labiau prižiūrimos, darbai vyktų sparčiau? Ką tai reiškia vairuotojams, kurie važinėja jomis kasdien?

REKLAMA
REKLAMA

E. Sabutis: Dėl šito klausimo diskutuojame ir ministerijoje, ir su „Via Lietuva“ atstovais. Aišku, mūsų noras yra galbūt per daug idealistinis: atsiradus lėšoms, tarkime, paimti ir kokį 100 km. tiesiai autostrados sutvarkyti, pavyzdžiui, nuo Kauno iki Vilniaus iš karto viską padaryti.

REKLAMA

Tačiau mes puikiai suprantame, kad esant tokiam srautui, nesant alternatyvių kelių, mes negalime metams arba dviem sakyti visiems vairuotojams: „Dabar jūs šituo keliu nevažiuosite, du metus važiuosite per kažkur aplinkui, per kitus Lietuvos keliukus.“ Todėl bet kuriuo atveju, net ir turint daug lėšų ir tvarkant daug, vis tiek bus tvarkoma ruožais.

Optimalūs ruožai yra apie 10–12 km., kai vairuotojai dar iškenčia ir važiuodami tomis atskirtomis, siauromis juostomis dar nepradeda iki galo nervuotis. Tad tokia praktika taikoma ir bus taikoma, tačiau atsiradus didesnėms lėšoms, įsteigus kelių fondą, tikrai vienas iš pirmųjų dalykų, kas bus tvarkoma – tai, aišku, autostrados, nes ne viena jų atkarpa yra tikrai tragiška.

REKLAMA
REKLAMA

Aš pats važiuoju, ir dauguma vairuotojų pasirenka antrą kelio juostą, kurioje nereikia jaustis kaip važiuojant senu geležinkeliu, kad kas kelis metrus yra ir vėžės, ir tokie įlūžimai, įtrūkimai, ir atsibosta baladotis – būtent į tai tikrai sutelksime dėmesį. Šiandien, deja, esant tokiai finansinei padėčiai, galima kuo galima užsiimti – tai tik nedideliu remontu ir palopymu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visą pokalbį kviečiame pamatyti teksto pradžioje.

REKLAMA
Kokia salis toks ir pagrindinis keles
koks jums 100km? Iki pat Klaipėdos pirma juosta abejose pusėse visiška tragedija.
Manau, per 35 metus arkuros Nepriklausomybės autostradą Vilnius- Kaunas- Klaipėda buvo galima rekonstruoti į šešių ( geriau aštuonių) juostų autobaną, aptvertą ir apšviestą visu ilgiu ir leistinu greičiu 150 km per val. Jei neklystu, autostrados ruožas nuo Babtų iki posūkio į Šilalę vis dar neaptvertas ( tik maža ruožo atkarpėlė ties Dubysa aptverta), berods pernai įvyko tragiška avarija netoli Ariogalos, kai briedis iššoko į važiuojamą dalį ir susidūrė su automobiliu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų