REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo liepos 1-osios įsigalios įstatymų pataisos, kurios privers kelio savininkus labiau rūpintis eismo saugumu.

REKLAMA
REKLAMA

  Ne vieną automobilį sudaužiusios Mokyklos gatvės tilto duobės priklauso Savivaldybei

Vasarą įsigaliosiančios Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisos byloja, jog prieš vykdant kelių tiesimo ir rekonstrukcijos darbus turės būti atliktas kelių saugumo auditas - juo bus siekiama nustatyti ir pašalinti pavojų saugiam eismui.

REKLAMA

Pasak Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojo Vidmanto Pumpučio, svarbiausiai tai, kad įsigaliojus įstatymui kelio savininkas ar valdytojas privalės "tobulinti eismo organizavimą atsižvelgiant į eismo įvykių kelyje priežastis ir aplinkybes".

"Atrišamos rankos nukentėjusiesiems ar draudikams išsireikalauti iš kelio savininko, pavyzdžiui, savivaldybės, atlyginti avarijoje padarytą žalą, jei eismas organizuojamas netinkamai.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, jei savivaldybė kelią ženklais pažymėjo netinkamai, ir dėl to įvyko avarija, nukentėjusiajam kreipusis į teismą ji privalės už tai atsakyti. Iki šiol tokios tiesioginės atsakomybės nebuvo", - teigė V. Pumputis.

  Jei, vadovaudamasis šiuo iki šiol Šaulių gatvėje stovinčiu ženklu vairuotojas po liepos 1-osios važiuos tiesiai ir rėšis į tvorą, jis turės realią galimybę iš kelio savininko - Savivaldybės - prisiteisti žalos atlyginimą

Šiuo perspėjimu turėtų suskubti pasinaudoti ir uostamiesčio Savivaldybė. Vakar Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų bei vienos krovinių pervežimo bendrovės direktoriaus Kęstučio Norkaus surengtoje diskusijoje apie eismo problemas mieste konstatuota, jog kai kuriose gatvėse transporto judėjimą galima organizuoti taip, kad būtų išvengta avarinių situacijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

K. Norkaus teigimu, eismo nelaimių sumažėtų, jei ne vienoje gatvėje būtų atsisakyta posūkių į kairę.

"Suktis į kairę reikėtų leisti tik tokiu atveju, jei įrengta atitinkama lėtėjimo juosta. Taip toks automobilis neužtvertų kelio tiems, kurie nori važiuoti tiesiai. Tuo pačiu sumažėtų ir avarijų tikimybė, ir kamščiai gatvėse, ir oro tarša", - teigė idėjos autorius.

Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus pripažino, jog trūksta specialistų, kurie dar projektuojant numatytų, kokia eismo schema būtų saugiausia.

REKLAMA

"Klaipėdoje tikrai yra gatvių, kur galima gana paprastai ištaisyti kai kuriuos nesusipratimus. Tačiau, pavyzdžiui, net norėdami dažais pakeisti eismo juostų ženklinimą neturime eksperto, kuris patartų, kaip tą padaryti, kad transporto judėjimas būtų paprastesnis ir saugesnis", - tikino valdininkas.

Idėjai uždrausti kai kuriose gatvėse sukti kairėn neprieštaravo ir uostamiesčio policijos Eismo priežiūros skyriaus viršininkas Alvydas Katkauskas, tačiau jis teigė, jog prieš tai reikėtų diskutuoti su gyventojais ir atsižvelgti į jų poreikius.

Tomas GUKAUSKAS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų