• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Perkant automobilio draudimo polisą, nemažai žmonių prioritetą teikia kainai. Draudikai įspėja, kad žema kaina neturėtų būti esminiu kriterijumi: sunku įvertinti ar ji nelaimės atveju atitiks paslaugos kokybę. Susidūrus su draudiminiu įvykiu, tokie svarbūs niuansai, kaip pagalbos suteikimas, aptarnavimas ir draudimo išmoka gali skirtis iš esmės. Nesuklysti renkantis draudiką gali būti iššūkis, tačiau šioje situacijoje padeda su draudiminiais įvykiais jau susidūrusių žmonių atsiliepimai.

Perkant automobilio draudimo polisą, nemažai žmonių prioritetą teikia kainai. Draudikai įspėja, kad žema kaina neturėtų būti esminiu kriterijumi: sunku įvertinti ar ji nelaimės atveju atitiks paslaugos kokybę. Susidūrus su draudiminiu įvykiu, tokie svarbūs niuansai, kaip pagalbos suteikimas, aptarnavimas ir draudimo išmoka gali skirtis iš esmės. Nesuklysti renkantis draudiką gali būti iššūkis, tačiau šioje situacijoje padeda su draudiminiais įvykiais jau susidūrusių žmonių atsiliepimai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo tikslu įmonė UADBB „Edrauda” atliko itin plačią klientų apklausą. Ką ji atskleidė ir kaip pasirinkti geriausią draudimą?

REKLAMA

Skirtingas draudimo bendroves vienijanti UADBB „Edrauda” komanda pristato naują paslaugą – nuo šiol automobilių draudimo pasiūlymus rinkdamiesi klientai galės įvertinti draudimo bendrovių žalų aptarnavimo kokybę ir pagal tai priimti geriausią sprendimą.

Apklausė virš 100 tūkstančio žmonių

Siekiant atlikti kruopštų įmonių įvertinimą, specialistai atliko apklausą dėl draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės reitingavimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų sistema susisiekė su daugiau nei 100 tūkst. klientų, iš kurių gavome per 1000 draudiminius įvykius patyrusių žmonių atsakymų. Šis skaičius nuolat auga, mat apklausos automatiškai siunčiamos visiems baigusių galioti polisų savininkams. Taip su kiekviena diena didėja gaunamų duomenų tikslumas,“ - pasakoja UADBB „Edrauda” vadovė ir viena iš įmonės įkūrėjų Rima Kazlauskaitė. „Domimės, kaip jiems sekėsi bendrauti su draudimo bendrovėmis, kurios administravo patirtas žalas. Bendrovių politika žalų atlyginimo klausimu labai skiriasi, todėl gauname išties įdomių atsakymų.”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Draudikų paslaugas naudoję klientai pasidalino savo kritiniais vertinimais: paaiškėjo, kurios draudimo bendrovės sužibėjo ir kas nuvylė. Apklausus daugiau nei 1 tūkst. klientų, gauti atsakymai buvo suskaidyti į kelias grupes:

  • Draudimo bendrovė;
  • Įsigytas draudimo produktas;
  • Aptarnavimo greitis;
  • Aptarnavimo/bendravimo kokybė;
  • Gautos išmokos dydis/teisingumas.

Draudimą pasirinks efektyviau

R. Kazlauskaitė tikisi, kad apklausa padės efektyviau išsirinkti draudimo paslaugas. Ji teigia, kad mintis įvertinti įmonių aptarnavimo kokybę kilo siekiant užtikrinti kuo geresnę patirtį klientams. „Labai norime, kad žmonės po nesėkmingų įvykių būtų tinkamai aptarnauti ir pilnai patenkinti suteiktomis paslaugomis. Neabejojame, kad apklausos rezultatai bus naudingi renkantis tinkamiausią draudimo variantą”.

REKLAMA

Apklausoje gauta informacija bus naudojama pateikiant klientams Kasko automobilių draudimo pasiūlymus. „Pasiūlymus teiksime atsižvelgiant į apklausoje dalyvavusių klientų sudarytą draudimo bendrovių reitingą. Kalbant apie Kasko pasiūlymus, vertindami draudimo bendrovės paslaugų kokybę, atsižvelgsime ir į tokius faktorius, kaip draudikų teikiamos papildomas paslaugos bei dovanos. Visą šią informaciją įvertinsime pinigine išraiška ir pateiksime pasiūlymą, kuris bus pirmoje vietoje”, – būsimus pokyčius pristato pašnekovė.

REKLAMA

Malonios naujovės laukia ir renkantis privalomosios atsakomybės draudimą (TPVCA). „Šalia šios paslaugos pateiksime informaciją apie mūsų sudarytus bendrovių reitingus, kad klientas pats apsispręstų ir pasirinktų jam priimtiniausią variantą”, – pasakoja „Edrauda” vadovė.

Geras kainos ir kokybės santykis

UADBB „Edrauda” komanda užtikrina ne tik gerą kainą, bet ir aukščiausią kokybę. „Nuolat rūpinamės, kad mūsų klientai džiaugtųsi mūsų parduodamais draudimo produktais. Dirbame su visomis draudimo bendrovėmis, veikiančiomis Lietuvoje, tobuliname paslaugos prieinamumą. Ieškome inovacijų, kuriame ir pritaikome visame pasaulyje mėgstamus, unikalius techninius sprendimus, kurie palengvina klientams gyvenimą”, – teigia R. Kazlauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geras draudimo polisas – tai ne tik žemos mėnesinės įmokos, bet ir aptarnavimo kokybė. Kiekvieną draudimo produktą verta rinktis įvertinus teigiamas ir neigiamas ankstesnių klientų patirtis. Tokiu būdu pavyks pasirinkti tinkamiausią draudimo bendrovę: kad susidūrus su iššūkiais, gautumėte operatyvią pagalbą ir apsaugą nuo skaudžių finansinių pasekmių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų