Už beveik 100 mln. litų įvestas bendras pagalbos telefonas jokios pagalbos nesuteikia mažiausiai trečdaliui Lietuvos. Valdininkai verkšlena, kad sklandžiam darbui trūksta pinigų, o sistemos kritikai neabejoja, kad europinių direktyvų vykdytojams arba pritrūko proto, arba labai parūpo dalijami milijonai.
Trečiadienį Vyriausybė svarstys Vidaus reikalų ministerijos įteiktą ataskaitą, kurioje teisinamasi dėl pagalbos numerio 112 programos 2010-aisiais įgyvendinimo. O naujienos - gana svarbios. Pavyzdžiui, pasigirta, kad Bendrosios pagalbos centras (BPC) visoje Lietuvoje perėmė net 30 proc. skambučių iš specialiųjų tarnybų, tiesa, koordinavo tik medikų bei ugniagesių darbą, mat policija toliau tvarkėsi savarankiškai. P
asigirta, jog 40 proc. Lietuvos teritorijos numeriu 112 išsikviesti pagalbos apskritai nepavyks. Tiesa, netgi sostinėje, kur, kaip skelbiama, BPC dirba puikiai, žmonės stebisi, jog jiems, pavyzdžiui, reikia įtikinėti operatorius, kad dėl infarkto ištikto žmogaus medikus tikrai verta trukdyti.