• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pavojingai nuvirtusią griaunamo senojo A. Meškinio tilto dalį planuojama nuardyti per artimiausias dvi savaites. Su nenumatytais iššūkiais susidūrę rangovai iškart ėmėsi būtinų saugumo priemonių – konstrukcijos padėtį nuolat fiksuoja speciali sistema, aplink formuojamas pylimas. Demontavimo darbai nenutrūkstamai vyks ištisomis paromis, o intensyviausiai – nakties metu. Vairuotojams iki kovo pradžios teks rinktis alternatyvius maršrutus ir nusiteikti galimoms transporto spūstims. Per rytinį piką jos taps neišvengiamos, perspėja Kauno miesto savivaldybė.

37

Pavojingai nuvirtusią griaunamo senojo A. Meškinio tilto dalį planuojama nuardyti per artimiausias dvi savaites. Su nenumatytais iššūkiais susidūrę rangovai iškart ėmėsi būtinų saugumo priemonių – konstrukcijos padėtį nuolat fiksuoja speciali sistema, aplink formuojamas pylimas. Demontavimo darbai nenutrūkstamai vyks ištisomis paromis, o intensyviausiai – nakties metu. Vairuotojams iki kovo pradžios teks rinktis alternatyvius maršrutus ir nusiteikti galimoms transporto spūstims. Per rytinį piką jos taps neišvengiamos, perspėja Kauno miesto savivaldybė.

REKLAMA

„Tiltų rekonstrukciją kelyje Vilnius–Klaipėda vykdo ne Kauno miestas, tačiau padariniai labiausiai palietė būtent kauniečius ir rajono gyventojus. Pasibaigus mokinių atostogoms, dėl uždarytos Panerių gatvės atkarpos nuo pirmadienio apylankose dar labiau išaugs transporto srautai – formuosis spūstys. Suprantame, kad tokie trikdžiai kelia susierzinimą. Miestas savo ruožtu imasi iniciatyvos, kad avarijos pasekmių likvidavimas būtų užbaigtas kaip įmanoma greičiau“, – sako Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Tiek viešuoju transportu, tiek ir asmeniniais automobiliais vykstantiems gyventojams patariama kelionėms suplanuoti gerokai ilgesnį laiką. Važiuojantieji į Kauną nuo Lapių ar Vandžiogalos pusės turi rinktis Šilainių kryptį. Dėl to ties Domeikava, Sargėnais, Vytėnais neišvengiamai susidarys spūstys – nepatogumų neišvengs ir čia gyvenantieji.

REKLAMA
REKLAMA

Vykstančių pro incidento vietą prašoma paisyti saugaus elgesio prie vairo, gerbti vieni kitų laiką ir pravažiuoti tiltus nestabčiojant. Bandymai nufotografuoti ar įdėmiau apžiūrėti netipiškai pakibusią konstrukciją kelia pavojų kitiems eismo dalyviams ir trukdo sklandžiam transporto srautų judėjimui.

REKLAMA

Kauno miesto savivaldybės administracija penktadienį surengė pasitarimą su rangovų, Valstybinės darbo inspekcijos ir Policijos atstovais.

Tiltą demontuojančios bendrovės darbininkai veža gruntą ir formuoja apsauginį pylimą. Jie nusiteikę dirbti kone ištisą parą, darant neilgas pertraukas tik vakarinio piko metu nuo 17 iki 19 val. Per savaitgalį planuota iš viso supilti iki 9 tūkst. kubinių metrų žemių. Iškart po to turėtų prasidėti maždaug 400 tonų sveriančios tilto dalies ardymas.

REKLAMA
REKLAMA

Intensyviausi demontavimo darbai vyks naktimis, kai transporto srautai gerokai sumažėja. Ant šoninių tiltų bus uždaroma po vieną eismo juostą, paliekant vietos specialiajai technikai. Neatmetama, kad protarpiais gali prireikti riboti eismą A1 magistralėje.

Rangovai užtikrino ėmęsi būtinų saugumo priemonių – sumontuota speciali lazerinė sistema, milimetro tikslumu „stebinti“ nuvirtusią tilto konstrukciją. Bet koks jos kryptelėjimas būtų iškart užfiksuotas. Specialistai parengė technologinio projekto korekcijas, numatant saugias zonas technikai ir darbininkams, kad būtų išvengta papildomos rizikos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jei viskas eisis pagal planą, kliūtis turėtų būti pašalinta per dvi savaites. Atnaujinti eismą Panerių gatve po tiltais tikimasi pirmomis kovo dienomis.

1962 m. suprojektuotas ir po dvejų metų iškilęs A. Meškinio tiltas per Nerį jau baigiamas demontuoti. Iki šiol rangovams sėkmingai pavyko išardyti tris jo dalis, tačiau paskutinė ketvirtoji tapo sudėtingu iššūkiu. Vertindami priežastis, dėl ko galutinė tilto dalis neišsilaikė ir nusviro nuo atramos, specialistai sako, kad tam įtakos galėjo turėti prieš pusę amžiaus priimti inžineriniai sprendimai – vietomis betono konstrukcijose aptikta gerokai mažiau metalo armatūros, lemiančios statinio tvirtumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų