• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių kelių direkcijos suplanuotos magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos Kaune – Islandijos plento – rekonstrukcijos planas nebus keičiamas, kaip to nori patogesnio privažiavimo siekiantis Kauno prekybos centras „Mega“, sako laikinasis direkcijos vadovas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos suplanuotos magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos Kaune – Islandijos plento – rekonstrukcijos planas nebus keičiamas, kaip to nori patogesnio privažiavimo siekiantis Kauno prekybos centras „Mega“, sako laikinasis direkcijos vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vitalijus Andrejevas pirmadienį pranešė, kad direkcija atmetė verslininkų pasiūlytą taikos sutartį. Jis tikisi, kad „Megos“ valdytoja atsiims ieškinį, kuriuo siekia sustabdyti plento rekonstrukcijos darbus.

REKLAMA

„Direkcija nesutiko su taikos sutarties pasirašymu, tačiau sutinka pateikti tam tikras deklaracijas, kaip toliau bus plėtojamas šis mazgas iki Sargėnų. Mes nuo visuomenės nieko neslepiame, norime, kad visuomenė patektų ir pas save į namus ir į tą patį prekybos centrą, neiškiriant nė vieno objekto. Tą mes padarysime, o tada „Megos“ atstovai spręs ieškinio atsiėmimo iš teismo klausimą“, – po susitikimo su „Megos“ valdytojos „Baltic shopping centers“ atstovais pas Seimo pirmininką Viktorą Prenckietį pirmadienį žurnalistams sakė V. Andrejevas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, direkcijos žiniomis, teismas įmonės ieškinio dar nėra priėmęs, svarsto, ar pradėti bylos nagrinėjimą.

„Senukų prekybos centro“ akcininkų Rakauskų šeimos netiesiogiai valdoma bendrovė „Baltic shopping centers“ siekia, kad teismas pripažintų neteisėtais direkcijos parengtus rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus. Įmonės teigimu, projekte Vytėnų sankryžą numatoma pertvarkyti taip, kad patekimas į prekybos centrą taptų sudėtingas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė nori, kad autpomobiliai galėtų tiesiogiai patekti prie „Megos“ iš rekonstruojamo plento tranzitinės dalies – vairuotojai iš greitųjų juostų, kirsdami kitas keturias juostas, nusuktų į Vytėnų–Šilainių sankryžą – link „Megos“. Kelių direkcija tokiam scenarijui nepritaria.

REKLAMA

„Tai prieštarauja ir logikai, ir eismo saugumui, ir kelių techniniam reglamentui“, – sakė V. Andrejevas

Kelių direkcijos vadovas pranešė, kad greitosios juostos nuo kitų bus atskirtos ne ištisinėmis linijomis, o specialiais atitvarais.

„Turime situacijas ir Vilniuje, kur daug juostų, o dėl to pralaidumas nė kiek nepadidėja,“ – pabrėžė V. Andrejevas.

REKLAMA

Įgyvendinant projektą, magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas 2 eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas 4 eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis 2 eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų