Naujienų portalo tv3.lt kalbintas gitaros mokytojas Aidas (pavardė redakcijai žinoma) Migracijos departamento, esančio Vilniuje, gyvoje eilėje laukęs apie 3 valandas savo eilės nesulaukė ir numerėlį atidavė nepažįstamai moteriai.
Antrą diena pasiliko daugiau laiko tam, kad suspėtų pasą užsisakyti iki darbo valandų. Laukė dar 3 valandas, tačiau vėl nesėkmingai.
„Lauki, pralauki, reiškiasi, jau ateina tas momentas, kai jau tave turi aptarnauti ir sako: „Mes neaptarnausim“. Aš turėjau išvažiuoti nieko nepešęs, sugaišęs daug laiko. Paprastas žmogus yra diskriminuojamas tada“, – kalbėjo pašnekovas.
Darbuotojas vyro aptarnauti nesutiko dėl pasikeitusios tvarkos, įsigaliojusios nuo praėjusių metų spalio mėnesio.
Pagal ją, gyva eile aptarnaujami pensininkai, žmonės su negalia, skubos tvarka dokumentą užsisakyti bei atsiimti norintys asmenys. Ši tvarka galioja visuose Lietuvos miestuose. Taigi norint nepriklausant šioms grupėms, reikia registruotis apsilankymui iš anksto.
Teko važiuoti paso į Trakus: „Vilniuje neaptarnauja paprastų mirtingųjų“
Vyras nusprendė registruotis iš anksto, tačiau artimiausias laikas Vilniuje buvo tik kitą mėnesį. Greičiau užsisakyti pasą galimybė buvo tik Trakuose.
„Paprašiau pasiūlyti man kitą miestą, nes čia tikrai absurdo teatras. Tam, kad sutaupyčiau laiko, ne tik turiu važiuoti dokumentą pasikeisti Trakuose, nes Vilniuje neaptarnauja paprastų mirtingųjų.
Mes nusiritome iki to, kad paprastas žmogus yra niekas, jeigu tu nori paso, registruokis labai iš anksto“, – kalbėjo Aidas.
Jo manymu, taip sudaromos sąlygos, jog žmogus pasirinktų dokumentą užsisakyti skubos tvarka už 200 eurų.
„Žmogus vat ir prastovėjęs eilėje jau nebeištvėria ir yra prisverstas darytis skubos atveju, nes nėra, kur dingti“, – svarstė jis.
Vis dėlto labiausiai vyrą piktina tai, jog apie pasikeitusią tvarką niekaip nebuvo informuotas prieš sulaukiant savo eilės.
„Situacija absurdiška, žmogus ateini, ekranėlyje paspaudi, numerėlį gauni ir ten jokios informacijos nėra, kad jeigu nepriklausai kažkokiai žmonių grupei, nelauk“, – sakė Aidas.
Migracijos departamentas: tvarkos pakeitimai pasiteisino
O štai Migracijos departamentas atkirto, kad tvarka pasiteisino ir keičiama nebus.
„Manymas, kad klientų aptarnavimo tvarkos pakeitimas yra manipuliacija, yra asmeninė kliento nuomonė. Šiuo atveju Migracijos departamentas gali dar sykį patvirtinti, jog dabar taikoma klientų aptarnavimo tvarka pasiteisino ir jos keisti neketinama“, – rašoma atsakyme naujienų portalui tv3.lt.
Kaip anksčiau rašyta naujienų portale tv3.lt, tokių permainų Migracijos departamentas ėmėsi siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus šiems srautams aptarnauti.
„Sprendimas atsisakyti asmenų aptarnavimo gyva eile Vilniaus skyriuje, kuris iki tol turėdavo atlaikyti milžiniškus klientų antplūdžius, buvo teisingas. Pastebėjome, jog išsilygino asmenų srautai, gerokai sumažėjo skundų, mažiau streso darbe patiria ir mūsų įstaigos darbuotojai, kurie iki tol nuolat turėdavo atlaikyti milžinišką psichologinį spaudimą“, – sako Evelina Gudzinskaitė, Migracijos departamento direktorė.
Patikino, kad apie pasikeitusią tvarką, nurodydamas ir pokyčių priežastis bei motyvus, komunikuoti ėmėsi iš anksto, dar 2023 m. rugsėjį.
„Informacija platinta pranešimais spaudai, skelbta socialiniuose tinkluose, teikti komentarai TV kanalams ir radijo stotimis“, – rašė Migracijos departamentas.
Migracijos departamentas: informacija prieinama internetu ir klientų aptarnavimo skyriuose
Taip pat atsakyme paminėjo, kad informaciją apie pasikeitimus galima rasti Migracijos departamento interneto svetainėje.
Nepaisant to, pažymėjo, kad aktuali informacija apie klientų aptarnavimo tvarką yra skelbiama ir vizualiai klientų aptarnavimo skyriuose.
„Ši informacija ant durų yra matoma kiekvienam ateinančiam klientui. Beje, naujausią priminimą apie dabar galiojančią asmenų tvarką Migracijos departamentas skelbė ir šiemet, liepos pradžioje“, – pridūrė.
„Be to, klientų aptarnavimo tvarka yra nurodyta ne tik Migracijos departamento svetainės LRVK versijoje, ji taip pat skelbiama ir klientų aptarnavimui skirtame portale migracija.lt ir yra iškart matoma vienu paspaudimu, vos tik asmuo ketina rezervuotis vizitą“, – rašė Migracijos departamentas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Zmones kovokite uz save . Juk valdzioje - banditai . Kokie dar išankstiniai registravimai ? Tegul galvas išsiplauna.
Nuėjus pasikeisti paso is vieno kabineto išėjo zmogus . Kabinetas tuscias koks 10 min . Nuėjus paklausti kodel nepriima zmoniu pasake , kad neveikia sistema. Paklausiau o kodel kitame kabinete veikia. Sakau eisiu pas jusu viršininkas. Ir uz minutes pati atbėgo klausti ar dar kas laukia. Ar jus nesuprantate kad is jusu paprasčiausiai tyčiojasi.