• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo spalio 1 d. Migracijos departamentas keičia asmenų aptarnavimo tvarką visuose savo teritoriniuose padaliniuose. Naują pasą arba asmens tapatybės kortelę pageidaujantys užsisakyti Lietuvos piliečiai vizitus į klientų aptarnavimo skyrius turės iš anksto rezervuoti internetu arba telefonu, o gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Nuo spalio 1 d. Migracijos departamentas keičia asmenų aptarnavimo tvarką visuose savo teritoriniuose padaliniuose. Naują pasą arba asmens tapatybės kortelę pageidaujantys užsisakyti Lietuvos piliečiai vizitus į klientų aptarnavimo skyrius turės iš anksto rezervuoti internetu arba telefonu, o gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

REKLAMA

Tokių permainų esą imamasi siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus šiems srautams aptarnauti.

„Šių metų liepą asmenų aptarnavimas gyva eile su tam tikromis išimtimis buvo sustabdytas tik Vilniaus skyriuje. Kaip parodė praktika bei klientų srautų analizė, toks sprendimas visiškai pasiteisino, todėl nuspręsta taikyti jį ir visoje šalyje.

Be išankstinės registracijos į klientų aptarnavimo skyrius galės atvykti senatvės pensininkai bei asmenys su negalia – jie bus aptarnaujami be eilės, vos tik atsiras laisvas klientų langelis. Išimtys bus taikomos ir Lietuvos piliečiams, kurie pasą pageidauja užsisakyti ir gauti ypatingos skubos tvarka, tą pačią dieną“, – rašoma pranešime. 

REKLAMA
REKLAMA

Vizito rezervuoti taip pat nereikės pagaminto dokumento atsiimti atvykstantiems klientams.

„Sprendimas atsisakyti asmenų aptarnavimo gyva eile Vilniaus skyriuje, kuris iki tol turėdavo atlaikyti milžiniškus klientų antplūdžius, buvo teisingas. Pastebėjome, jog išsilygino asmenų srautai, gerokai sumažėjo skundų, mažiau streso darbe patiria ir mūsų įstaigos darbuotojai, kurie iki tol nuolat turėdavo atlaikyti milžinišką psichologinį spaudimą“, – sako Evelina Gudzinskaitė, Migracijos departamento direktorė.

REKLAMA

Teigiama, kad atsisakius Lietuvos piliečių aptarnavimo gyva eile, bus atverti papildomi vizitų rezervacijos langeliai, todėl laukiančiųjų vizito į Migracijos departamentą eilės neišaugs, klientų srautai bus paskirstyti tolygiai, nebeteks patirti spūsčių.

„Asmenų aptarnavimas iš anksto rezervavus laiką leis mums kur kas geriau prognozuoti ir valdyti klientų srautus, užtikrinti, kad kiekvienas asmuo paslaugą gaus rezervuotu laiku, o be rezervacijos atėję klientai neturės laukti eilėse keletą valandų. Be to, tokiu būdu normalizuosime Migracijos departamento specialistams tenkantį darbo krūvį. Tai leis išvengti dėl per didelio streso ir skubėjimo daromų klaidų, apsaugoti darbuotojus nuo dažnai nepagrįstai reiškiamų pretenzijų ir dėl to kylančios emocinės įtampos“, – įsitikinusi E. Gudzinskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Migracijos departamentas primena, jog vizitai į klientų aptarnavimo skyrius yra rezervuojami migracijos informacinėje sistemoje MIGRIS – portale www.migracija.lt / spausti oranžinį mygtuką „Rezervuoti vizitą“. Apsilankymo datą bei laiką galima rezervuoti ir paskambinus telefonu +370 707 67 000 (skambinant iš užsienio +370 5 271 7112).

Tinkamai planuoti apsilankymo laiką Migracijos departamento padaliniuose padės ir priminimas apie asmens dokumentų galiojimo pabaigą. Norint pasinaudoti šia funkcija, tereikia portale www.migracija.lt prisijungti prie savo asmeninės paskyros ir skyrelyje „Mano dokumentai“ pažymėti sutikimą. Pranešimą apie artėjančią dokumento galiojimo pabaigą klientas gaus elektroniniu paštu.

Iš viso nuo 2023 metų pradžios Migracijos departamento darbuotojai Lietuvos piliečiams išdavė daugiau kaip 304 tūkstančius pasų ir beveik 270 tūkstančių asmens tapatybės kortelių.

Jei jau viska sprendžiama pagal tai kaip Vilniuje,tada ir pinigai iš ES kaip Vilniui ir atlyginimai kaip Vilniuje ,ugdymo ir medicinos paslaugos kaip Vilniuje..Nes ponai tyčiojasi ir aiškiai sako,kad Lietuva iti Vilnius o visi kiti kaip sakė Šimonytė,kas ten tokie,,
Aš kiečiausi pas paskambinau rezervacijos tik po 3 dienų sako nėra vietos nuėjau gyvai pažiūrėti tuščia buvo nei žmogau pasidarau ta pačia diena tai kaip suprasti tokį darbą sėdėti ir sakyti kad sunkei dirbam ir eiles dirbtina daryti
DOKUMENTŲ TURĖTOJA
DOKUMENTŲ TURĖTOJA
KAM JŪS TADA REIKALINGI ???TEGUL DIRBA ROBOTAI,IR ATLYGINIMŲ NEREIKĖS MOKĖTI.KIEK PINIGŲ SUTAUPYS ???? ,GALĖS PENSIJAS KELTI..... BIJOT PRETENZIJŲ ???? ATLIKIT SĄŽININGAI SAVO DARBĄ IR NIEKAS NEPRIEKAIŠTAUS....JEIGU Į ŽMOGŲ ATĖJUSĮ ŽIŪRIT KAIP Į VARGETĄ TAI IR NIEKAS NENUSILEIS JUMS,IR NESIŽEMINS.......PER DAUG RAGUS VISI VALDŽIAŽMOGIAI YRA UŽSIAUGINĘ....
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų