2010 m. „JD Power“ atliktame vairuotojų pasitenkinimo automobiliais tyrime „Dacia“ Prancūzijoje užima ketvirtąją vietą (po „Honda“, „Mercedes“ ir „BMW“), o Vokietijoje dalijasi antra vieta su „BMW“ (po „Mercedes“).
Šiame klientų pasitenkinimo tyrime dalyvavo vairuotojai, kurie vidutiniškai dvejus metus turi naują automobilį. Tyrimo dalyviai turėjo vertinti keturis automobilių kriterijus: kokybę/patikimumą, naudojimą (išorės dizainą, važiavimo potyrius, salono erdvumą), po pardavimų teikiamas paslaugas ir eksploatavimo išlaidas.
Šis tyrimas- puiki proga trinti rankas „Renault“ (po „Dacia“ ženklu slepiasi šis koncernas) vadovybei. Na, bet prancūzai čia labai stengėsi. Europoje „Dacia“ pardavimų lygis išaugo iki 20,9 procento ir dabar siekia 161 317 parduotų automobilių, o rinkos dalis sudaro 1,7 procento.
Gali būti, kad pasikeitusiems vartotojų įpročiams įtakos turėjo ir krizė- anksčiau klientai dvejojo, ar verta pirkti „pigius“ automobilius, tačiau 2010 m. Prancūzijoje atliktas bendrovės „Cetelem“ tyrimas atskleidė, kad vidutiniškai 29 procentai klientų iš daugumos Europos rinkų planavo pirkti naują automobilį ir tikėjosi šiam pirkiniui skirti mažiau nei 8000 eurų.