Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aštuonioliktus metus Lietuvos muzikos prekybos versle skaičiuojantis parduotuvių tinklas „Muzikos bomba“ skelbia naujų muzikos išparduotuvių adresus. „Muzikos bomba“ plečia veiklą Vilniuje bei Alytuje, perorganizuoja parduotuvę Šiauliuose bei keičia kainų politiką. Vykdomais organizaciniais ir kainodaros pasikeitimais siekiama paneigti Lietuvoje įsigalėjusį stereotipą apie išpūstas įrašų kainas muzikos prekių parduotuvėse.

REKLAMA

UAB „Bomba“, veiklą pradėjusi 1992 metais, valdo didžiausią Lietuvoje muzikos parduotuvių tinklą – „Muzikos bombą“. Šiuo metu įmonė užbaigia mažmeninės prekybos ir kainodaros strategijos pertvarkymą – naujų parduotuvių įkurtuves, senųjų perorganizavimą. „Vykdomų  pasikeitimų tikslas – sugriauti tarp Lietuvos muzikos pirkėjų įsigalėjusį stereotipą, kad originalios muzikos kompaktai kainuoja daugiau nei užsienio parduotuvėse. Siekiame, kad lietuvis pirkėjas liautųsi su pavydu žiūrėt į užsienio muzikos parduotuves ir jų siūlomas kainas“, - pasakojo UAB „Bomba“ direktorius Lauras Lučiūnas.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo šios savaitės „Muzikos bombos“ parduotuvės skiriamos į dvi kategorijas – parduotuves ir išparduotuves. Įprastos parduotuvės Vilniuje ir Kaune jau sulaukė pertvarkymų – jose įrengtos specialios išpardavimų lentynos. „Ant Madonnos, U2, „Depeche mode“, „Coldplay“, „Red Hot Chili Peppers“ ir tūkstančių kitų atlikėjų kompaktinių plokštelių užklijavome lipdukus su kainomis nuo 5 iki 30 litų. Naujausi užsienio atlikėjų įrašai, kaip ir užsienio parduotuvėse, kai tik pasirodo kainuoja brangiau. Bet praėjus tam tikram laikui nuo naujo įrašo pasirodymo ir juos pasiūlysime už mažesnę kainą“, – apie įvestus kainų pasikeitimus pasakojo L. Lučiūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų