Gemballa yra tiuningo kompanija paprastai siejama su Porsche automobiliais. Kaip matyti – šie tiuneriai žengia sekantį žingsnį ir ėmėsi Ferrari Enzo.
MIG-U1 – tai lengvesnė, greitesnė, dar labiau laukinė puikiausio Maranello hyperautomobilio versija, kurios išleista tik 25 vnt.
6 litrų Enzo V12 variklio galia papildomais 40 arklių padidinta iki 690 Ag. Tam vyručiai prikišo rankas prie išmetimo sistemos ir ECU. Į kelią šis Enzo kimba 335 mm pločio ratlankiais, kurių dėka pavyko sutaupyti 16 kg. svorio nuo bendros automobilio masės. Komplektacijoje – 19 colių ratlankiai priekyje ir 20 colių gale.
Gemballa sukurto bodykit'o dėka, automobilis praplatėjo (80 mm ties priekine ašimi ir 100 mm gale). Su aerodinamika padirbėta taip, kad gauti papildomą 35 kg. prispaudimo jėgą priekyje ir 85 kg. gale. Aerodinaminis sparnas ties 120 km/h pakeičia savo pozicija.
Tiuneriai rankas prikišo ir prie interjero. Specialaus dizaino sėdynės, kaip ir visas salonas buvo pervilktas odos ir verstos odos deriniu. Multimedia centras su lietimui jautriu ekranu pasiruošęs iPod pajungimui. Na ir šiek tiek garso... 950 W. Tikimės to pakanka “perrėkti" V12 variklio garsą (nors iš principo tai daryti ko gero būtų bedieviška... koks kūrinys gali skambėti geriau už V12 variklio, alsuojančio už nugaros, garsą?).