Vilnietė nesulaiko pykčio: eilėje prie poliklinikos teko kęsti -17 laipsnių šaltį Poliklinika paaiškino, kas nutiko

Vilnietei Ilonai (red. vardas ir pavardė redakcijai žinomi) ketvirtadienio rytą grįžti iš poliklinikos namo teko kaip reikiant sušalus. Mat turėjus paskirtą vizitą ankstyvą rytą, jai teko jo laukti lauke, stingdant minus 17 temperatūrai.

Naujienų portalui tv3.lt savo laišką atsiuntusi skaitytoja Ilona net neketino slėpti pasipiktinimo.

Vizitui pas gydytoją užsirašė iš anksto

Moteris pasakoja, kad ji vizitui pas Vilniaus Centro poliklinikos gydytoją buvo užsirašiusi vasario 18-ąją, ketvirtadienį, septintą valandą ryte. Pasak moters, į polikliniką ji atvažiavo laiku, kelios minutės prieš numatytą vizitą.

„Pasilikau laiko tik tiek, kiek reikia pakabinti paltą rūbinėje. Deja, bet atėjus prie poliklinikos, teko šalti lauke. Kiek suprantu, pati poliklinika taip pat atsidarė tik 7 valandą ryto, o jau buvo susirinkusi nemaža eilė pacientų, daugelis jų – vyresnio amžiaus žmonės“, – dėsto moteris.

Teko šalti lauke

Ilona sako suprantanti, kad šalyje siaučia COVID-19 virusas, tačiau ji niekaip nesuvokia, kodėl pacientus reikia šaldyti minusinėje temperatūroje.

„Suprantu, kad dėl viruso stengiamasi neleisti žmonių į patalpas anksčiau, nei reikia. Tačiau kai pagaliau įėjau į polikliniką, viduje žmonės vis tiek turėjo laukti prie gydytojų kabinetų, net jei jų vizito laikas numatytas 7 valandą. Tad jei vis tiek teks laukti vizito, ar negalima to padaryti viduje? Ar būtina buvo visiems prie minus 17 laipsnių šalčio stoviniuoti lauke?“, – mąsto moteris.

Įvyko techniniai nesklandumai

Susisiekus su Vilniaus Centro poliklinikos Lukiškių PASPC vedėja Rita Judzentavičiene, moteris paaiškino, kad kiekvieną rytą poliklinika atsidaro dar prieš septintą valandą ryto. O štai ketvirtadienį lankytojams teko laukti lauke, nes įvyko techniniai nesklandumai ir durų atidaryti laiku nepavyko.

„Informuojame, kad Lukiškių PASPC durys pacientams atveriamos 6.45, kad pacientams būtų pamatuota temperatūra, galėtų nusirengti rūbinėje ir nurodytu laiku pakliūtų procedūrai, tyrimui ar pas gydytoją.

Minimu atveju dėl techninių nesklandumų durys atvertos vėliau. Tikimės ateityje tokių situacijų išvengti. Patikiname, kad mums svarbūs mūsų pacientai ir jų sveikata.

Taip pat primename, kad pandemijos metu visi turime laikytis higienos ir karantino reikalavimų“, – paaiškina moteris.

Susidūrėte su panašia problema? Papasakokite mums, konfidencialumą garantuojame.

 


Rašyti komentarą...
P
PP
2021-02-18 15:21:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tai kodėl SAM nesiima priemonių, kad tokių biurokratinių kalbų nelikų ir už tai baudomis atsakytų atsakingi vadovai? Dvivaldystė ir nieks neatsako...
Atsakyti
0

F
Fu
2021-02-18 16:28:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
Straipsnį perskaityk!!!
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų