Vietoje paprastos druskos naudokite šią – pagerinsite miegą

Mitybos ir dietologijos akademija rekomenduoja vartoti apie 1 valgomąjį šaukštą druskos. Skirtumai tarp druskų rūšių yra ne tik jų skonis, bet ir jų derliaus metodas, priemaišos ir naudojimo paskirtis.

Druska naudojama ne tik maisto ruošimui, bet ir žmogaus sveikatai gerinti. Žinodami druskos savybes ir poveikį jūsų organizmui, galite atitinkamai pritaikyti savo mityboje ir pereiti tarp jums tinkamų druskos tipų.

Jūros druska

Vartojant jūros druską bus apsaugota jūsų oda ir pagerės jūsų dantų sveikata, miegas ir kūno elektrolitinė pusiausvyra. Mineralai, tokie kaip natris, kalis, kalcis, magnis, bromidas, chloridas, geležis, varis ir cinkas, bei kiti naudingi elementai praturtins jūsų organizmą.

Pilkoji jūros druska

Šio tipo druska yra įvairių mineralų puokštė. Be terapinės naudos, ji pagerina kvėpavimo sistemą ir stabilizuoja širdies plakimą. Svarbiausia, kad jūs galite išlaikyti normalią rūgščių ir šarmų pusiausvyrą ir ilgiau gyventi vartodami šią druską.

Himalajų rožinė druska

Ši druska suprantama kaip prabangus prieskonis, turintis daugiau kaip 80 natūralių mineralų ir gali subalansuoti jūsų kūno PH lygį. Kitas poveikis organizmui sutelkiamas į raumenų atpalaidavimą, aukšto kraujospūdžio prevenciją ir infekcijų rizikos sumažinimą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų