Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota

Nuo seniausių laikų Indijoje agurkai buvo naudojami ir tradicinėje medicinoje. Taip yra todėl, kad tokioje šiltoje šalyje, kaip Indija, agurkai palaiko kūnui reikiamą vandens kiekį. Ir tai ne vienintelė nauda, kurią suteikia ši daržovė.

Nuo seniausių laikų Indijoje agurkai buvo naudojami ir tradicinėje medicinoje. Taip yra todėl, kad tokioje šiltoje šalyje, kaip Indija, agurkai palaiko kūnui reikiamą vandens kiekį. Ir tai ne vienintelė nauda, kurią suteikia ši daržovė.

Tinklaraštis brightside.me vardija agurkų privalumus ir nurodo, kodėl turėtumėte valgyti juos dažniau.

1. Jūs būsite geriau apsaugoti nuo neurologinių ligų.

Nustatyta, kad agurkuose esantis mikroelementas fisetinas daro teigiamą įtaką smegenų sveikatai. Agurkai taip pat turi fosforo, o fosforo trūkumas susijęs su padidėjusia kognityvinių ligų rizika. Taigi, valgant agurkus, jūsų smegenys bus budrios ir susitelkusios!

2. Galite numesti svorio.

Didelis vandens kiekis agurkuose padeda greičiau pasisotinti ir tokiu būdu kontroliuoti persivalgymą, o tai gali prisidėti prie svorio mažinimo. Agurkai neturi riebalų ir pasižymi nedideliu kalorijų kiekiu. Taigi, tai puikus pasirinkimas tiems, kurie bando sumažinti savo kūno svorį.

REKLAMA
REKLAMA

3. Sumažins vėžio riziką.

Agurkuose yra fisetino, kuris be antioksidantų ir priešuždegiminių savybių yra siejamas ir su tam tikrų tipų vėžio rizikos mažinimu.

4. Pagerės virškinimas.

Agurkuose yra ląstelienos ir didelis vandens kiekis, o tai padeda virškinti. Agurkuose esantys vitaminai taip pat padeda pagerinti virškinimo sistemos funkcionavimą. Kasdien valgydami agurkus galite išspręsti su žarnyno veikla susijusius klausimus.

5. Kūnas gaus daugiau vandens.

Maždaug 95% agurkų sudaro vanduo, todėl kasdienis jų valgymas didina viso kūno drėgmės lygį, o tai daro teigiamą poveikį jūsų sveikatai. Jei pamirštate reguliariai gerti vandenį, tuomet 1 agurkas per dieną gali būti puikus išsigelbėjimas.

6. Jūsų oda bus švelnesnė.

Agurkai hidratuoja kūną, o tai naudinga odai. Be to, juose gausu B vitaminų, kurie kartu su vitaminu C ir cinku, labai svarbūs norint turėti gražią ir lygią odą. Agurkuose taip pat yra kofeino rūgšties, kuri kovoja su odos dirginimu ir uždegimu. Agurkuose esančios maistinės medžiagos taip pat padeda kovoti su odos senėjimo požymiais.

REKLAMA
REKLAMA

7. Patobulins plaukų kokybę ir pamatysite mažiau plaukų slinkimo.

Agurkuose esantys B vitaminai yra labai naudingi galvos odai ir plaukams. Biotinas, riboflavinas, niacinas, vitaminai B5, B6 ir C yra svarbūs plaukų augimui. Jie taip pat apsaugo nuo ankstyvo plaukų slinkimo ir žilimo.

8. Pagerės širdies ir kraujagyslių sveikata.

Agurkai turi kalio, magnio ir K vitamino. Šios 3 maistinės medžiagos yra svarbios tinkamam širdies ir kraujagyslių sistemos funkcionavimui. Vitaminas K gyvybiškai svarbus kraujo krešėjimo ir kalcio kiekio kraujyje reguliavimui. Mažesnis magnio ir kalio kiekis gali būti susijęs su didesniu kraujo spaudimu. Nustatyta, kad reguliarus agurkų vartojimas taip pat mažina blogojo cholesterolio kiekį.

9. Mažėja cukraus kiekis kraujyje.

Agurkuose yra daug fenolinių junginių, flavonoidų ir triterpenų. Pasak mokslininkų, pradėjus valgyti daugiau agurkų, sumažėja cukraus kiekis kraujyje.

10. Kaulai bus stipresni.

Agurkuose yra vitamino K ir kalcio, kurie yra būtini stipresniems kaulams. Nustatyta, kad vitaminas K mažina kaulų lūžių riziką ir vaidina svarbų vaidmenį kalcio pasisavinime.

REKLAMA
REKLAMA

11. Kūnas atsikratys toksinų.

Manoma, kad agurkai turi natūralių detoksikacijos savybių, o reguliarus šių daržovių vartojimas gali pašalinti kepenyse ir žarnyne susikaupusius toksinus, o tai naudinga geresnei bendrai sveikatai.

12. Pagerės dantų būklė.

Agurkuose yra molibdeno ir fluorido, derinio, kuris, kaip nustatyta, atkuria dantų ėduonį. Kalcio kiekis agurkuose taip pat stiprina dantis.

13. Hormonų balansas.

Fosforas yra pagrindinė organizmo hormonų pusiausvyrą užtikrinanti maistinė medžiaga. Jis sąveikauja su endokrininėmis liaukomis ir padeda kurti bei kontroliuoti hormonus. Agurkuose yra maždaug 4% suaugusiems žmonėms reikalingos kasdienės fosforo normos.

Gairės:

Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
toliau skaitykite
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų