REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Siekiant didinti žinomumą apie sąmoningesnę aprangos ir aksesuarų vartojimo galimybę, TV3 ir elektroninė prekyvietė „Vinted“ šių metų pradžioje savo jėgas suvienijo bendram tikslui – skatino atsakingesnę pirkimo iš antrų rankų galimybę, visuomenę raginant nebenaudojamus daiktus ne išmesti, o suteikti jiems antrą gyvenimą. Tikėdami, kad kokybiški daiktai nusipelno tarnauti ilgai, prie iniciatyvos „Kiekvienas žingsnis svarbus“ prisijungė ryškiausi TV3 veidai, kurie savo pavyzdžiu siekė įtraukti ir kitus šalies gyventojus.

Siekiant didinti žinomumą apie sąmoningesnę aprangos ir aksesuarų vartojimo galimybę, TV3 ir elektroninė prekyvietė „Vinted“ šių metų pradžioje savo jėgas suvienijo bendram tikslui – skatino atsakingesnę pirkimo iš antrų rankų galimybę, visuomenę raginant nebenaudojamus daiktus ne išmesti, o suteikti jiems antrą gyvenimą. Tikėdami, kad kokybiški daiktai nusipelno tarnauti ilgai, prie iniciatyvos „Kiekvienas žingsnis svarbus“ prisijungė ryškiausi TV3 veidai, kurie savo pavyzdžiu siekė įtraukti ir kitus šalies gyventojus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iniciatyva pasklido visose TV3 grupės platformose – rezultatus vartotojai galėjo pamatyti ir išgirsti televizijoje, radijuje ir internete. 

REKLAMA

Džiuginantys ir po kampanijos įvykdyto „Norstat“ tyrimo rezultatai – net 62 proc.[1] respondentų teigia, jog projektas paskatino elgtis atsakingiau ir sąmoningiau. O 70 proc.[2] respondentų daugiau panašaus pobūdžio socialinių iniciatyvų norėtų matyti ir ateityje.

„Prisijungę prie šios akcijos norėjome parodyti, kad net ir mažiausias kiekvieno žmogaus žingsnis veda atsakingesnio vartojimo link. Todėl ne tik kartu ieškojome būdų, kaip įkvėpti visuomenę suteikti savo daiktams antrą gyvenimą, bet ir skatinome labiau įsitraukti į žiedinį vartojimą. Tikime, kad net iniciatyvai pasibaigus, dėvėtiems daiktams antrą šansą suteiks jau didesnė Lietuvos žmonių dalis“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA

 

Itin didelė dalis – net 83 proc.[3] – minėto tyrimo respondentų teigia, kad didinti visuomenės sąmoningumą apie atsakingą vartojimą yra svarbu, o taip pat prie to prisidėti gali kiekvienas.

Kaip parodė pirmasis „Vinted“ globalus tyrimas, per 2021 metus „Vinted“ vartotojai padėjo sumažinti daugiau nei 453 kilotonų CO2 emisijos. O tai prilygtų 325 tūkst. automobilių dingimui iš Europos Sąjungos kelių.

Prie iniciatyvos prisijungė TV3 televizijos laidos „Gero vakaro šou“, „La maistas“, „Pasaulis pagal moteris“, žaidimas „galvOK“, serialo „Moterys meluoja geriau“ žvaigždės, internetinės pokalbių laidos „Pasikalbėkime“ vedėja Renata Šakalytė-Jakovleva  bei radijo „Power Hit Radio“ laidų vedėjai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norėdami nebenaudojamiems savo daiktams suteikti antrą gyvenimą, žinomi televizijos bei radijo veidai visuomenei taip pat atvėrė ir savo spintas. Jas vis dar kviečiama aplankyti čia: https://www.tv3.lt/atsakingai

„Vinted“ siekia, kad iš rankų į rankas keliaujantys drabužiai taptų pirmu pasirinkimu visame pasaulyje. Visi Lietuvos gyventojai prie iniciatyvos kviečiami jungtis ir toliau – net ir mažiausias kiekvieno iš mūsų žingsnis atsakingesnio vartojimo link yra be galo svarbus.

 


[1] Norstat, 800 respondentų, TG: reprezentatyvi 18-55m. amžiaus moterų apklausa (LT), CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) metodas. Tyrimo periodas 2023.03.31-2023.04.06

[2] Norstat, 800 respondentų, TG: reprezentatyvi 18-55m. amžiaus moterų apklausa (LT), CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) metodas. Tyrimo periodas 2023.03.31-2023.04.06

[3] Vinted poveikio klimatui ataskaita. Daugiau informacijos https://company.vinted.com/sustainability

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų