Pusryčiams rinkitės grikius – organizmas jums padėkos

Mėgstate grikius? Jei ne, žinokite, kad nevalgote vieno sveikiausių patiekalų. Grikiai ne tik turi galybę sveikatingų savybių, bet taip pat juos ruošti paprasta ir jie nėra brangūs. Štai keletas grikių privalumų.

Grikiai nėra grūdai

Daugelis angliavandenių vengiančių žmonių pradeda valgyti vien vaisius ir saldžiąsias bulves, manydami, kad tik šiuose produktuose yra sveikų angliavandenių. Nors grikiai dažnai įtraukiami į grūdų sąrašus, iš tiesų tai – ne grūdai. Valgoma grikių dalis yra rabarbarų ir rūgštynių šeimai priklausančio augalo sėkla.

Grikiai neturi glitimo

Kadangi grikiai nėra grūdai ir niekaip nėra susiję su javais, jie neturi glitimo ir juos gali valgyti celiakiją turintys ar glitimui jautrūs žmonės. Tyrimai rodo, kad net ir aukštos koncentracijos grikių miltai bei išgryninti jų baltymai nepasižymi imunologine reakcija celiakijos pacientams.

Grikiuose gausu pagrindinių maistinių medžiagų

Grikiuose yra daug mineralų – magnio, mangano ir vario. Tai taip pat puikus B grupės vitaminų šaltinis: juose yra vitamino B6, pantoteninės rūgšties, niacino, folinės rūgšties, tiamino ir cholino, rašoma huffpost.com.

Grikių skaidulos yra atsparios

Atspariosios skaidulos po valgio mažina cukraus koncentraciją kraujyje, padeda mesti svorį, malšina alkį ir padeda kovoti su diabetu. Visų tipų grikiuose yra atspariųjų skaidulų, tačiau daugiausia jų yra virtose grikių sėklelėse – net 6 procentai ar daugiau.


Rašyti komentarą...
P
Praeivivis
2020-07-02 23:00:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
jo pades sveikatai rondapu nupurksti
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų