REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Teigiama, kad Helen McMahon iš Bangoro (Šiaurės Airija) sulaukė daugiau nei 4500 telefono skambučių po to, kai per klaidą jos telefono numeris buvo supainiotas su pagalbos linijos telefonu.

Teigiama, kad Helen McMahon iš Bangoro (Šiaurės Airija) sulaukė daugiau nei 4500 telefono skambučių po to, kai per klaidą jos telefono numeris buvo supainiotas su pagalbos linijos telefonu.

REKLAMA

„Spend Local“ kompanija, raginusi panaudoti iš anksto apmokėtas korteles iki konkrečios datos, pateikė pagalbos linijos telefoną, kurio vienas skaitmuo buvo įrašytas neteisingai. Vietoj to skambučiai atiteko moteriai, kilusiai iš Bangoro, Šiaurės Airijoje, ir jos pirmosios pagalbos mokymo įmonei.

Telefonas tarsi išprotėjo nuo visų balso pašte paliktų pranešimų

Ji sakė supratusi kas vyksta tik po to, kai paskambino vienam iš skambintojų, kuris paaiškino nesusipratimą, rašo mirror.co.uk. Helen McMahon  sakė:

„Prasidėjus „Spend Local“ programai, sulaukiau daug telefono skambučių, nes mano verslo fiksuoto telefono ryšio numeris skiriasi nuo jų vienu skaitmeniu. Pradžioje man skambindavo po vieną ar du kartus per dieną, o nuo ketvirtadienio vakaro mano telefonas tarsi išprotėjo nuo visų balso pašte paliktų pranešimų.

REKLAMA
REKLAMA

Maniau, kad visi šie žmonės ieško pirmosios pagalbos mokymų artėjant Kalėdoms. Klausiausi jų, o viena moteris kalbėjo labai gražiai, paskambinau jai ir paaiškinau, kad ji neteisingai surinko numerį. Tada ji perskaitė jai atsiųstą elektroninį laišką, jį persiuntė man, ir aš supratau... Tai ir buvo viso to pragaro pradžia“.

REKLAMA

Bandė žmonėms perskambinti, kad praneštų, jog numeris neteisingas

Ji pridūrė, kad išklausė daug žinučių ir netgi bandė žmonėms perskambinti, kad praneštų, jog numeris neteisingas. Helen sakė, kad kai kurie vyresni žmonės, kuriems ji skambino, buvo „labai susijaudinę“, todėl bandydama padėti skambinantiems, ji „neigiamą dalyką pavertusi teigiamu“.

Dauguma skambinusių žmonių, pasak jos, norėjo patikrinti savo išankstinio apmokėjimo kortelių likutį, o kai kurie teiravosi, ar kortelės bus prarastos ar atmestos. „Irish News“ praneša, kad Ekonomikos departamentas atsiprašė moters dėl skambučių antplūdžio. Ūkio departamento atstovė sakė, kad pareigūnai susisieks tiesiogiai su ponia McMahon.

REKLAMA
REKLAMA

„Departamentas dar kartą norėtų atsiprašyti ponios McMahon ir pareigūnai su ja susisieks oficialiai“, – sakė ji.

Departamento pareigūnai kalbėjosi su moterimi penktadienį ir dar kartą šiandien, norėdami atsiprašyti po to, kai jos verslo telefono numeris buvo klaidingai panaudotas susirašinėjant dėl „Spend Local“ kortelės. „Spend Local“ kortelių schemą sukūrė kompanijos vadovas, siekdamas paskatinti ekonomikos atsigavimą po Covid-19.

Pagal Ekonomikos departamento pateiktą schemą kiekvienam reikalavimus atitinkančiam asmeniui buvo suteikiama 100 svarų sterlingų išankstinio mokėjimo kortelė „Spend Local“, kurią galima išleisti vietinėse įmonėse per tam tikrą laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų