Sasekso kunigaikštienė savo naujausią verslo įmonę pristatė kovo mėnesį, iš pradžių gerbėjus suintrigavusi santūria informacija apie prekės ženklą.
Jaudinančiame vaizdo įraše, nufilmuotame jos ir princo Harry Montecito dvare, matome Meghan virtuvėje gaminant maistą ir vaikštinėjant po prabangią savo šeimos namų teritoriją, rašo express.co.uk.
Netrukus tapo aišku, kad Meghan prekiaus įvairiais daiktais – virtuvės ir namų apyvokos reikmenimis, aliejais, riešutų sviestu, džemais, konservais, namų kvapais bei baldais.
Deja, pradinis susižavėjimas naujuoju kunigaikštienės prekės ženklu greitai išblėso, o Meghan nepateikus jokios papildomos informacijos apie tai, kada oficialiai pradės veikti „American Riviera Orchard“, ji pasiruošė dideliam viešųjų ryšių spaudimui, siekdama prieš pristatymą pagerinti savo įvaizdį.
Kritika pravirkdė
Karališkosios teisės ekspertas ir knygų autorius Tomas Quinnas mano, kad Meghan labai nusiminė dėl vangios reakcijos į jos naują verslą, o ypač dėl kritikos naujajam džemui.
„Tai vienintelis šaukštas deguto medaus statinėje, – sakė jis dienraščiui „The Daily Mirror“. – Meghan pasijuto įskaudinta, kai pristatant naująjį prekės ženklą buvo pasišaipyta iš džemo, kad jis brangus ir niekuo neišsiskiriantis.“
„Dabar ji įsitikinusi, jog viskas, ką ji daro, vis tiek bus kritikuojama, – tęsė jis. – Kaip ir jos vyras, ji jaučia, kad žmonės nesąžiningai iš jos šaiposi. Ji nesupranta, kodėl žmonės apie jos darbą neatsiliepia teigiamai.“
Jis teigė, kad Meghan nesitikėjo tokios kritikos „American Riviera Orchard“ atžvilgiu ir nebuvo jai pasirengusi. Kunigaikštienė ypač jautriai reaguoja į bet kokią kritiką dėl jos prabangaus gyvenimo būdo JAV. Pasak T. Quinno, tuo reikia žavėtis, o ne kritikuoti.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!