Airijos pigių skrydžių kompanija „Ryanair“ savo bazę steigs ir Vilniuje, tai Airijos bendrovė patvirtino spaudos konferencijoje pirmadienį.
Nuo gegužės airių bendrovės lėktuvai kils penkiomis kryptimis - kasdien bus galima pasiekti Londoną. Į Dubliną, Milaną ir Romą bus skraidoma tris kartus per savaitę, į Barseloną – du kartus.
„Ryanair“ žada, kad jų bazė ir toliau liks Kaune, nepaisant to, kad į Vilniaus oro uostą perkeliamos Milano ir Barselonos kryptys. Plėra planuojama abiejuose oro uostuose, žadama sukurti 250 naujų darbo vietų.
Airių bendrovė skaičiuoja, kad skristi jų lėktuvais bus beveik tris kartus pigiau nei konkurentų. Didžiausias jų, Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizzair“, skrydžius iš Vilniaus pradedanti nuo balandžio. Anksčiau skelbta, kad esą būtent dėl šios kompanijos skrydžius Vilniuje planuoja ir „Ryanair“, praneša LTV naujienų tarnyba.
Trečdalį rinkos dabar turintis „airBaltic“ pripažįsta, kad, dviejų pigių skrydžių oro bendrovių atėjimas į Vilniaus oro uostą keis situaciją rinkoje. Bet dėl to tik geriau keleiviams.
„Kuo daugiau skrydžių bendrovių rinkoje yra, tuo daugiau krypčių, konkurencija – taip, didėja, bet vartotojui tai yra gerai. Bet kokiu atveju ne aviakompanijos diktuoja kainą, bet rinka diktuoja kainą“, – konkurentų žingsnius vertina Tadas Vizgirda, „airBaltic“ Lietuvoje vadovas.
Skaičiuojama, kad nuo gegužės Vilniaus oro uoste pigių skrydžių bendrovės užims apie trečdalį rinkos. Vasarą bus pasiekiami 27 miestai, 31 oro uostas.
Tikimasi, kad dėl pigių skrydžių į Vilnių atvyks papildomai apie 120 tūkst. turistų.
Tačiau, kad atsigautų Vilniaus oro uostas, anot skrydžių rinkos atstovų, „Ryanair“ atėjimo nepakanka. Ryškaus Vilniaus pasistiebimo esą galima laukti tik tada, jeigu vėl atsiras bazinis vežėjas, o pats oro uostas taps tranzitiniu tarp Rytų ir Vakarų.