• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nemalonūs nutikimai oro uoste kelia daug streso ir gadina kelionės džiaugsmą, o ką jau kalbėti apie atvejus, kai kelionės gadintoja tampa kompanija. Tinklalapis learnvest.com pateikia šlykščiausių „pokštų“, kuriuos jums gali iškrėsti kompanija, sąrašą.

REKLAMA
REKLAMA

1. Registracijos mokestis. Šį rudenį bendrovė „Spirit Airlines“ ketina pradėti iš keleivių imti specialų registracijos mokestį – penkių dolerių, už tai, kad jums atvykus į oro uostą registratorė išspausdina jūsų įlaipinimo kortelė. Jei naudositės savitarnos registracijos terminalu, ši paslauga jums kainuos vieną dolerį. Įlaipinimo kortelės spausdinimas namuose vis dar nemokamas. Kol kas...

REKLAMA

2. Apgaulės triukai savitarnos mokomatuose. Saugokitės naujųjų technologijų mėgėjai, nes „United Airlines“ jau suprato, kaip jus išdurti įsigyjant papildomas paslaugas oro uostų mokomatuose. Mes įpratę, kad norint patekti į kitą mokomato ekraną reikia paspausti mygtuką apatiniame dešiniajame. „United Airlines“ panaudojo šia mygtuką komandai „pirkti“, o ne tradiciniam „kitas“ mygtukui. Jei nesate atsargūs, jums „pasiseks“ įsigyti nepigią teisę naudotis mokamu poilsio kambariu ar kitų verslo klasės keleiviams skirtų patogumų.

REKLAMA
REKLAMA

3. Apmokestinta vaikų kelionė, kai laikote juos ant rankų. Didžioji dauguma aviakompanijų vaikų, kurie keliauja tėvams ant rankų, kelionės neapmokestina, bet yra aviakompanijų, kurios už tokią „paslaugą“ nepasikuklina paprašyti net dešimties procentų pilno bilieto kainos. Tikėtina, kad tokia „tradicija“ ateityje suklestės dar labiau, jau dabar kompanija „Rayair“ iš savo keleivių už rankose laikomus vaikus ima dvidešimties svarų mokestį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

4. Mokesčio už bagažo priskaičiavimas. Nemokamai jūs galite skristi su rankine – bet ne daugiau. Kai kurios avialinijos jau įsigudrino imti mokestį ir už bagažo pergabenimą, tad vienintelė išeitis sutaupyti šioje situacijoje – turėti labai dideles kišenes.

REKLAMA

5. Apmokestinti užkandžiai. Nėra žinoma kada būtent aviakompanijos atrado šią keleivių apmokestinimo „aukso gyslą“, bet akivaizdu vieną – maistas virš debesų žymiai brangesnis nei ant žemės.

6. Sugadintas ir pamestas bagažas. Per praėjusius metus kompanija „American Eagle Airlines“ sugadindavo ar pamesdavo bagažą vidutiniškai aštuonių keleivių iš tūkstančio, nors bendras aviakompanijų rodiklis – 3-4 keleivių sugadintas ar pamestas bagažas iš tūkstančio.

REKLAMA

7. Antklodžių ir pagalvių mokestis. Po to kai buvo lėktuvuose apmokestinti užkandžiai, tik laiko klausimas liko pagalvių ir antklodžių apmokestinimas. Kai kuriose JAV avialinijų kompanijose tokia komfortiška paslauga gali kainuoti iki septynių dolerių.

8. Neišskridę keleiviai. Vien pernai dėl vienokių ar kitokių priežasčių iš 3.6 mln keleivių 6 tūkst. negalėjo laiku išskristi. Nors tokiais atvejais aviakompanijos siūlo įvairias nuolaidas, bet didėjantis oro keleivių skaičius žada didesnę įstrigimo oro uoste galimybę, net jei visus registracijos formalumus ir atlikote laiku. Tokiose situacijose kompanijos siūlo pinigines kompensacijas, tad jei turite laiko, tai gali būti visai nebloga išeitis, bet jei priverstinai naktį praleidote viešbutyje Paryžiuje, o jūsų skrydis jungiamasis...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų