7 dalykai, kurių jokiu būdu nedarykite vos pabudę ryte

Išnaudojant visą savo potencialą ir būnant produktyviu, galima tapti sėkmingu gyvenime ir puikiu įkvėpimo šaltiniu kitiems, rašo indy100.com.

26

Bet kaip tokiu tapti ir išlikti? Pasirodo, tai lemia ir itin svarbus gyvenimo būdas ir pirmi rytiniai dalykai, kuriais užsiimate. Mokslininkai teigia, jeigu vadovausitės toliau išvardytais patarimais, ilgainiui galite nuversti kalnus. Kadangi nusiteikimą ir jėgas lemia tai, kaip ryte pabunda ir jaučiasi mūsų kūnas.

Taigi keletas patarimų, kaip praleisti pirmas kelias kiekvienos dienos valandas:

1. Neatidėkite žadintuvo

Snaudimas vėl grąžina smegenis į miego ciklą. Ir vėl reikės pabusti, teks nutraukti gilesnį miegą, kuris paliks netvirtumo, nuovargio jausmą. Tad labiau pailsėję ir išsimiegoję jausitės iškart atsikėlę, o ne po kelių kartų žadintuvo atidėjimo.

2. Negerkite kavos

Žmonių kūnai natūraliai gamina hormoną, vadinamąjį „cortisolį“, kuris priverčia nesijausti mieguistu. O kavoje esantis kofeinas gali susidurti su kūne natūraliai besigaminančiu „cortisoliu“ ir ilgainiui tai gali paskatinti priklausomybę nuo kofeino ir mažesnę natūralaus „cortisolio“ gamybą. Todėl kavą gerkite ne anksčiau nei 10 val. ryto.

3. Netikrinkite savo elektroninio pašto

Kai pabundame ir tikriname elektroninį paštą tuojau pat, įrėminame savo rytą pagal nuveiktus darbus ir neatliktas užduotis. Ekspertų teigimu, tai įrodo technologijų poveikį. Taip gali atsirasti „praleidimo baimė“ dėl nepadarytų darbų ir atsilikimo nuo grafiko, priklausomybės nuo informacijos tikrinimo.

4. Venkite nesvarbių sprendimų

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas per interviu pasakė, kad jis dėvi tuos pačius sportinius marškinėlius kasdien todėl, kad ribotų sprendimų skaičių „kvailiems ar lengvabūdiškiems“ dalykams, kurie tik be reikalo išnaudotų jo energiją. Vadovaudamiesi tokiu principu ir kiekvieną dieną rengdamiesi vienodais drabužiais, savo dieną paversite produktyvesne. Mažiau ekstremalus pasirinkimas – tiesiog paruoškite aprangos derinį rytui dar prieš einant miegot.

REKLAMA

(26 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Saldus miegas

5. Kelkitės kiek įmanoma šviesesniu laiku

Organizmo laikrodis – AKA paros ritmas – pasiduoda šviesos įtakos poveikiui. Organizme esantis hormonas siunčiu kūnui signalą, kad sutemus, atėjo laikas miegoti. Tai paaiškina, kodėl vasarą kur kas lengviau keltis.


Rašyti komentarą...
L
Lol
2016-11-17 07:19:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kokiame amžjuje parasytos sios rekomendacijos,kai nebuvo dar epasto,kavosour ir darbo?
Atsakyti
-3

A
Adm
2016-11-17 16:51:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
Nebùna taisykliu visiems. Man,gal trys priimtinos,ir tai dalinai...
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų