REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
42
Naujos kartos „Volkswagen Passat“ (nuotr. gamintojo)

Vienas populiariausių visų laikų vidutinio dydžio automobilių segmento modelių „Volkswagen Passat“ tęsia savo sėkmę Europoje ir Baltijos šalyse. Ilgai lauktas devintosios kartos modelis yra dar didesnis ir erdvesnis, automobilis išsiskiria gausia standartine įranga ir yra aprūpintas pažangiausiomis technologijomis.

42

Vienas populiariausių visų laikų vidutinio dydžio automobilių segmento modelių „Volkswagen Passat“ tęsia savo sėkmę Europoje ir Baltijos šalyse. Ilgai lauktas devintosios kartos modelis yra dar didesnis ir erdvesnis, automobilis išsiskiria gausia standartine įranga ir yra aprūpintas pažangiausiomis technologijomis.

REKLAMA

Įdiegtas „ChatGPT“ funkcionalumas ir įkraunamo hibrido vien elektros režimu įveikiamas 100 km atstumas liudija svarbius „Passat“ pokyčius dirbtinio intelekto ir tvaraus e. mobilumo eroje. Verslo ir privačių pirkėjų poreikius vienodai sėkmingai patenkinantį, unikaliai universalų naująjį „Passat“ jau galima užsisakyti ir Lietuvoje. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 35 300 eurų.

Perkamiausias Europoje

Remiantis naujausiais „Automotive New Europe“ duomenimis, 2023-aisiais „Volkswagen“ susigrąžino lyderio poziciją vidutinio dydžio automobilių kategorijoje. Praėjusiais metais „Passat“ buvo populiariausias šio segmento modelis Europoje. Lyginant su 2022-aisiais, šio modelio pardavimai išaugo net 10 proc. Toks rezultatas primena apie „Volkswagen“ dominavimą vidutinio dydžio automobilių segmente ir rodo prekės ženklo galimybes užsitikrinti didesnę rinkos dalį.

REKLAMA
REKLAMA

Baltijos šalyse „Passat“ ir „Arteon“ modeliai praėjusiais metais užtikrino „Volkswagen“ trečiąją vietą vidutinio dydžio automobilių segmente, o rinkos dalis siekė 17 proc. Praėjusiais metais Baltijos šalyse buvo parduoti 388 nauji „Passat“, iš jų net 193 – Lietuvoje.   

REKLAMA

Plati jėgainių gama

Naujasis „Passat“ komplektuojamas su skirtingais benzininiais (TSI), dyzeliniais (TDI) varikliais ir švelniojo hibrido pavaros technologija (eTSI). Pirmą kartą šiame modelyje montuojama 110 kW (150 AG) galios 48 voltų švelniojo hibrido sistema su 1,5 litro benzininiu varikliu. Gamoje taip pat yra 195 kW (266 AG) galios benzininis variklis su turbina ir trys turbodyzeliniai motorai, išvystantys atitinkamai 90 kW (123 AG), 110 kW (150 AG) ir 142 kW (194 AG) galią.

Vienintelė siūloma transmisija visiems varikliams – automatinė tiesioginio perjungimo pavarų dėžė (DSG). Galingiausi benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai komplektuojami su išmaniai valdoma „4Motion“ visų varančiųjų ratų sistema. Kiti modeliai varomi priekiniais ratais.   

REKLAMA
REKLAMA

Iki 100 km elektra nuvažiuojantis hibridas

Nuo pavasario klientai Lietuvoje taip pat galės užsisakyti ir naująjį „Passat“ įkraunamą hibridą („eHybrid“). Šio modelio bateriją galima įkrauti iki 50 kW galia (DC), o vien elektros režimu nuvažiuojamas atstumas siekia 100 km.

Efektyvumu išsiskiriantys „Volkswagen“ siūlomi „eHybrid“ modeliai palengvina perėjimą prie elektromobilių – naudodami baterijoje sukauptą energiją vairuotojai gali įveikti nedidelius ir vidutinius atstumus vien elektros režimu.

Didžiausias visų laikų „Passat“

Išskirtinai erdvus naujasis „Passat“ keičia nusistovėjusius segmento standartus. 50 mm ilgesnė nei pirmtako ratų bazė leido suteikti daugiau vietos gale sėdinčių keleivių kojoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gerokai padidėjo ir maksimali bagažinės talpa, kuri dabar siekia 1920 litrų (ankstesnio modelio – 1780 litrų). Tokie pokyčiai užtikrina išskirtinį „Passat Variant“ universalumą. Šis modelis idealiai tinka laisvalaikio išvykoms, tačiau taip pat sėkmingai gali būti naudojamas ir versle.

Aukščiausio lygio komfortas

„Volkswagen“ visiškai pakeitė interjero dizainą, kuris taip pat išsiskiria aukštos kokybės medžiagomis. Vairuotojo vietoje labiausiai išsiskiria standartiškai montuojamas 32,8 cm (12,9 colio) įstrižainės ekranas, kurį galima pakeisti papildomai siūlomu iki 38 cm (15 colių) įstrižainės ekranu. Visą šią įrangą valdo naujausia modulinė programinė įranga (MIB4). Naujojo „Passat“ multimedijos sistemos grafinis dizainas ir meniu struktūra yra tokia pati, kaip ir vien elektra varomų naujausių ID. šeimos modelių. Integruotas „ChatGPT“ funkcionalumas leidžia ne tik lengvai valdyti multimediją, navigaciją ir klimato kontrolę naudojant IDA balso asistentą, bet ir greitai gauti atsakymus į aktualiausius klausimus. 

REKLAMA

„Passat“ keičia vidutinio dydžio automobilių komforto standartus. Tai geriausiai iliustruoja papildomai siūlomos naujos kartos adaptyviojo važiuoklės valdymo („DCC Pro“) galimybės. Pirmą kartą serijiniame „Volkswagen“ automobilyje montuojami dviejų vožtuvų amortizatoriai leidžia pasiekti itin platų skirtingų savybių spektrą, apimantį tiek aukščiausio lygio komfortą, tiek išskirtinai dinamišką važiavimą. Naujajame „Passat“ taip pat pirmą kartą naudojama ir „Vehicle Dynamics Manager“ sistema. Ši standartiškai diegiama įranga užtikrina neutralų pasukamumą ir išskirtinai tikslų valdymą. Nepriekaištingą komfortą ilgesnėse kelionėse garantuoja papildomai siūlomos „ergoActive“ sėdynės su nauja pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija.  

REKLAMA

Išskirtinai gausi standartinė įranga

Užsisakant naująjį „Passat“ galima rinktis vieną iš keturių įrangos gausa pasižyminčių komplektacijų: „City“, „Business“, „Elegance“ ir „R-Line“. Lyginant su ankstesnėmis versijomis, naujosios komplektacijos dabar yra gerokai gausesnės. Bazinės komplektacijos „City“ modeliuose diegiama visa pažangiausia įranga, įskaitant naujos kartos MIB4 multimediją, „Car2X“ technologijos pagrindu veikiančią įspėjimų sistemą, belaidį išmaniųjų „Apple“ ir „Android“ įrenginių susiejimą suteikiančią „App Connect“ funkciją, dviejų zonų klimato kontrolę „Climatronic“, C tipo USB lizdus, per kuriuos galima įkrauti įrenginius 45 vatų galia, juodus stogo bagažinės laikiklius, LED priekinius ir galinius žibintus. 

Į standartinę naujojo „Passat“ įrangą taip pat įeina visos pažangiausios pagalbinės sistemos: prisitaikantis greičio palaikymas (ACC), eismo juostos keitimo pagalba „Side Assist“, autonominis avarinis stabdymas „Front Assist“, eismo juostos palaikymo pagalba „Lane Assist“, pagalba įveikiant sankryžas, pajudėjimo įkalnėje pagalba, dinaminis kelio ženklų atpažinimas, atstumo nustatymas parkuojantis (įspėjimai apie kliūtis priekyje ir gale – garsu bei vaizdu), o taip pat galinio vaizdo kamera.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų